پیام آذری

آخرين مطالب

ایجاد تحول در خدمات درمانی گامی دیگر در حوزه سلامت کیش منطقه آزاد کیش

ایجاد تحول در خدمات درمانی گامی دیگر در حوزه سلامت کیش
  بزرگنمايي:

پیام آذری - سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در آیین اختتامیه جشنواره بانوی ایران‌زمین و گرامی داشت میلاد حضرت زینب (س) روز پرستار بر ایجاد تحول در حوزه خدمات درمانی کیش تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در آیین اختتامیه جشنواره بانوی ایران‌زمین و گرامی داشت میلاد حضرت زینب (س) روز پرستار که شامگاه پنجشنبه هیجدهم آذر در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، ایجاد تحول در ارائه خدمات درمانی کیش را گام دیگر در حوزه سلامت این منطقه عنوان کرد.
محمدرضا لواسانی در ابتدای این مراسم شغل پرستاری را یک مسیر کوتاهی برای رسیدن به خدا دانست و گفت: اگر کسی به دنبال عاقبت بخیری و معامله‌ای شیرین با خدا باشد سریع ترین و راحت ترین راه شغل پرستاری است.
لواسانی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص)، مبنی بر اینکه "هر کس در برآوردن نیاز بیمارى بکوشد، خواه آن را برآورد یا برنیاورد، از زیر بار گناهان خویش بیرون مى‏‌رود به‏‌سان آن روز که از مادر، زاده شده است." گفت: این حدیث یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به خدا است.
وی در رابطه با دانش و هنر عکاسی، افزود: به تعداد عدد عکس ها و چشم ها تفسیر وجود دارد برای عکس ها و این واقعیت هنر بسیار ویژه و قابل تامل و تاثیرگذار است و در کیش نیز علاقمندان خاصی در این حوزه فعالیت می کنند و نیاز هست برنامه های جدیدی را تعریف کنیم.
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ضمن قدردانی از عوامل معاونت فرهنگی و اجتماعی، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی، رئیس اداره امور زنان و مجری توانمند و تمام دست اندرکاران که این مراسم را برگزار کردند، گفت: تشکر ویژه از بیمارستان جزیره که طرح پایگاه سیار کنترل سلامت را در کیش و هندورابی راه اندازی کردند.
محمدرضا لواسانی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: برای رفاه حال اقشار مختلف مردم جزیره طرح پایگاه سیار کنترل سلامت در محله های مختلف کیش به صورت دائم به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
لواسانی با بیان این که فرصت های گردشگری از قبیل "هتل ها، امکانات اقامتی، مراکز پذیرایی به ویژه چکاپ عادی و یا تشریفاتی در بیمارستان جزیره کیش نا شناخته است، اظهار داشت: با برنامه مدون قصد داریم در این دوره کارهای ویژه ای انجام دهیم.
وی بیان داشت: زمانی که گردشگران وارد جزیره می شوند از ارائه خدمات درمانی مطلع نیستند و این در حالی است که بیمارستان کیش از کادر درمان مجرب، امکانات و تجهیزات مورد نیاز برخوردار است.
لواسانی با اشاره به این که برخی از خدمات توریسم درمانی باید برون سپاری شود، گفت: با توجه به کادر درمان مجرب بیمارستان کیش؛ پرستاران و پزشکان می‌توانند با عزم جدی در قالب تعاونی، این برون سپاری را عهده‌دار شوند.
وی خاطر نشان کرد: اگر این مهم توسط کادر درمان بیمارستان کیش انجام شود به مراتب بهتر از این خواهد بود که یک شرکت و موسسه ای خارج از جزیره برون سپاری را عهده دار شود.
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش "توریسم‌سلامت" را جزو اولویت‌های سازمان برشمرد و تاکید کرد: این مهم از برنامه های فوری و قطعی سازمان است و باید در حوزه توریسم درمانی به ویژه "چکاپ تشریفاتی و عادی" یک کار تبلیغاتی در سطح گسترده انجام شود.
محمدرضا لواسانی با بیان این که ساکنان جزیره کیش از ارائه خدمات درمانی کیش بسیار گله مند هستند، افزود: این نگرانی برای مردمی که آشنا به سیستم سازمانی نیستند، افزون‌تر است.
لواسانی گفت: نگرانی موجود نشان هنده این مهم است که نیاز به تحول جدی در این حوزه داریم و یکی از کارهایی که پیگیری شده احداث درمانگاه سازمان تامین اجتماعی در کیش است.
وی پیگیری ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی را از وظایف این سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: مبالغ اخذ شده از بیمه‌شدگان در صورت عدم ارائه خدمات لازم، غیرشرعی و غیر قانونی است و ساخت درمانگاه، تعهدی برای تامین اجتماعی است که سازمان منطقه آزاد کیش به جد پیگیر آن است.
لواسانی در پایان بر لزوم اهمیت شاد بودن برنامه‌های متنوع در برگزاری چنین مراسم هایی تاکید کرد و افزود: تمام جامعه‌ی مخاطب این محافل باید دیده شوند و برنامه‌هایی در همین راستا در دستور کار قرار گیرد.
گفتنی است به همت اداره امور زنان کیش آیین اختتامیه جشنواره بانوی ایران‌زمین و گرامی داشت روز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش،کادر درمان و سلامت و عکاسان، در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.
همچنین ضمن اهداء جوایز به برگزیدگان رویداد ملی بانوی ایران‌زمین و افتتاح نمایشگاه عکس با اهداء لوح تقدیر از پرستاران جزیره کیش به مناسبت گرامی داشت میلاد حضرت زینب (س)و روزپرستار تجلیل شد.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/459117/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

انفجار در آسمان اصفهان و تبریز /تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است /تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

خودنمایی طبیعت بهاری روستای سراب رود از لنز دوربین شهروند خبرنگار

فوری/ فعال شدن پدافند هوایی در تبریز /علت صدای انفجار در غرب تبریز چه بود؟ +جزئیات

اصابت موشک به اصفهان صحت دارد؟ /علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز

صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه

آرامش کامل در آسمان تبریز

تحویل هزار و 257 واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی

منشا صدای انفجار در تبریز چه بوده؟

صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد

فعال شدن پدافند هوایی در تبریز +جزئیات

منشاء صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است

ابطال یا تأخیر پروازهای تعدادی از فرودگاه‌های کشور تا ساعت 10 صبح

توضیحات تکمیلی درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

شنیده شدن صدای انفجار در تبریز | منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان

فوری| انفجار تبریز، مناطق مرکزی ایران و ... | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد

شلیک پدافند، منشا صدای انفجار در تبریز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان / تاسیسات هسته‌ای در

شلیک پدافند به شیء مشکوک منشا صدای انفجار در تبریز بود

فوری| صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد

منشأ صدای انفجار در تبریز چه بود؟

تحویل یک هزار و 257 واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی

قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم

رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد

دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان

دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی

نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی

پیشرفت90درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد

سالانه 3 هزار و 500 تن قارچ‌خوراکی در آذربایجان‌غربی تولید می‌شود

برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه

افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز

کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال

سی ام فروردین، روز آزمایشگاه

تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال 1403 منوط به مشارکت مردم است

ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد

اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد

ترک‌های امیرچقماق جدی است

ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!

عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

3 مصدوم حاصل تصادف 2 دستگاه پژو 405 در محور ایرانخواه تکاب

علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است

دو برابر شدن کشت دانه روغنی کلزا در میاندوآب

روحانی جهادی خوی درگذشت

سیلاب به 5 هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم

ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد