پیام آذری

آخرين مطالب

رازهای لباس پوشیدن مرد مرموز طنز ایران فرهنگي

رازهای لباس پوشیدن مرد مرموز طنز ایران
  بزرگنمايي:

پیام آذری - چند روز پیش، تولد 55 سالگی مهران مدیری، کارگردان و بازیگر موفق ایرانی بود. او در سال‌های اخیر فعالیت گسترده‌ای در حوزه اجرا هم داشته. در این مطلب نگاهی به استایل‌های او در سالیان اخیر انداخته‌ایم.

تصویری که این روها خیلی‌هامان از استایل مهران مدیری در ذهن‌ داریم بازیگری است با ظاهری اتو کشیده، کت‌وشلوارپوش، عاشق اکسسورایزهای گران‌قیمت و برند باز. هرچند که خودش در مصاحبه‌ها اغلب از سادگی و راحتی لباس حرف میزند اما تصویری که دست‌کم در سال‌های اخیر از قاب دورهمی نشانمان داده بسیار متفاوت است. این گزارش نگاهی است به سبک پوشش مهران مدیری به بهانه روز تولدش.
خوش پوش؟!

پیام آذری


مهران مدیری چه بخواهد نخواهد به عنوان بازیگر مجری‌ای برندباز و لاکچری‌پوش شناخته می‌شود. او در مصاحبه‌ای گفته زیبایی برایش مهم است و ممکن است از زیبایی به برند برسد اما از برند به زیبایی هرگز! اما آنچه که برای به رخ کشیدنش ناکید دارند چندان هم‌سو با این ادعا نیست. عینکش را در جشواره فجر چهلم که به یاد دارید؟! خلاصه اینکه باید اعتراف کنیم از مهران مدیری بیشتر از اینکه به عنوان بازیگری خوش‌پوش بشود یاد کرد می‌توان به عنوان بازیگری که همیشه مرتب، بدون حاشیه و البته گران می‌پوشد نام برد.
از دیروزها

پیام آذری


مهران مدیری اجرای دورهمی را چیزی حدود 6 سال پیش با استایلی نه چندان رسمی شروع کرد. آن سالها او را با استایل ثابت پیراهن مردانه‌های جلوبازی که روی تیشرت می‌‌پوشید و شلوار پارچه‌ای میدیدم؛ تیشرت و شلوارش را اغلب مشکی انتخاب میکرد که انتخاب به جایی هم بود. هم به خاطر کمتر‌ به چشم آمدن برآمدگی شکم و هم به خاطر بازگذاشتن دستش در هارمونی رنگی و بازی با رنگ را هم به انتخاب پیراهن‌هایش میسپرد. بر همگان پوشیده نیست که ساعت اکسسواریز مورد علاقه اوست؛ البته خودش در مصاحبه‌ای گفته کمربند و کفش را هم باید به لیست علاقمندی‌هایش اضافه کنیم و خب این ظاهر هم حسابی دستش را باز گذاشته بود تا ساعت‌هایش را آن‌طور که دلش می‌خواهد به رخ بکشد و البته کمبرندهایش را.
اهل ریسک نیست!

پیام آذری


یکی دو سالی که از برنامه دورهمی گذشت ظاهر آقای مدیری تغییر کرد و آنچنان ماندگار شد که حالا دیگر همه او را با کت‌شلوارهای رسمی به یاد می‌آوریم. اینکه حال‌وهوای متفاوت برنامه دورهمی او را به انتخاب این سبک از پوشش رساند یا اقتضای سن و البته جایگاه با ثبات‌تری که هر سال به دست می‌آورد فرقی نمیکند مهم این است که وقتی قرار است به عنوان میزبان، تازه آن هم با کارکتر کمی تا قسمتی جدی آقای مدیری مقابل میهمان بنشینی طبیعی است که کت‌وشلوار انتخاب حساب شده‌تری است. او طی این سال‌ها سراغ کت‌وشلوارهایی رفت که اگر هم متنوع بودند اما از آنجا که طیف رنگی مشخص و ثابتی داشتند(اغلب مشکی، سرمه‌ای،آبی آن هم از نوع تیره) تفاوتشان چندان به چشم نمی‌آمد. این هم از آنجا نشات می‌گیرد که مهران مدیری چندان اهل متفاوت پوشیدن نیست و باید بگوییم چه در انتخاب رنگ و چه مدل بازیگر جسوری نیست. او اغلب ترجیح میدهد سراغ مدل‌های شناخته شده و کم‌ریسک برود. البته که در انتخاب پیراهن‌ حواسش به بازی‌های رنگی بود با این حال همانطور که انتظار میرفت رنگ عجیب و غیرمتداولی را انتخاب نکرد و اغلب سفید و مشکی پوشید.
ساعت‌های محبوبش

پیام آذری


باید اعتراف کنیم مهران مدیری در همین استایل متداول هم حواسش به فاکتورهای کت‌شلوار پوشیدن بود. اینکه اصرار داشت دست کم وقت ایستادن به قاعده دکمه‌ کتش را ببنند بسیار قابل توجه بود؛ اما قابل‌توجه‌تر از همه اینکه حتی بلندی آستین کت‌ها هم باعث نمیشد ساعت، اکسسورایز محبوب آقای مدیری آنطور که باید و شاید به چشم نیاید. او همیشه آستین را طوری روی آرنج جمع میکرد که ساعتش دیده شود حتی امضای ایستادنش یعنی گذاشتن دست‌ها روی‌هم را میتوان به همین انگیزه نسبت داد. شاید به‌جرات بتوان گفت در این سری برنامه‌ها تنوع ساعت‌هایش بیتشر از کت‌وشلوار و پیراهنش بود.
ایراد وارد است

پیام آذری


مهران مدیری را به اعتبار ظاهر غالب این روزهایش میتوان در شمار کت‌شلوارپوش‌های حرفه‌ای قرار داد؛ اما ماجرا اینجاست که آقای مدیری به شلوارهای پارچه‌ای راسته اما گشاد و کمی بلندتر از معمول علاقه عجیبی دارد. به طوری که بدون اغراق میتوان گفتم تمام شلوارهایش روی کفش چین می‌خورند. سبکی که دست کم این روزها که شلواها مدام کوتاه و کوتاه‌تر میشوند توی ذوق میزند. چیزی که عجیب است اینکه کفش هم آیتم های مورد علاقه مهران مدیری است ولی ظاهرا نه آنقدر که به خاطرش کمی شلوارهایش را کوتاهتر کند.
سبک تازه!

پیام آذری


مهران مدیری در دورهمی جدید با ظاهری متفاوت از قبل جلوی دوربین آمد. او به فراخور سبک برنامه و آزادی عملی که این‌بار به عنوان مجری برنامه‌ای مسابقه محور نیاز دارد؛ سراغ پیراهن‌های اسپرت رفت و این‌بار با انتخاب رنگ‌ سعی کرد تنوع در ظاهرش را حفظ کند. هرچند که آنچه تا امروز پوشیده، نشان داده به هر دلیلی در انتخاب رنگ آدم جسوری نیست اما به طور کلی انتخابش را میتوان گزینه همسویی با شکل تازه برنامه‌اش به حساب آورد.
این تغییر به جا بود

پیام آذری


اینکه آقای مجری در دورهمی جدید سبک پیراهن جلو باز و تیشرت را یکی دوباری بار در همان قسمت های ابتدایی تجربه کرد و ادامه نداد نشان میدهد که خودش یا استایلیست برنامه مطمئن شدند به دلیل سبک اجرای این مسابقه (نشستن پشت میز) این ترکیب اگر نگوییم شلخته، آشفته به چشم می‌آید. در مورد پیراهن‌های چهارخانه و طرحدار هم همین اتفاق افتاد فضای مشکی دکور و نورهایی که مجری را احاطه کرده باعث میشود این سبک لباسها شلوغ‌تر از همیشه به نظر بیایند و از آنجا که ذاتشان اسپورت‌تر به نظر آمدن است محوریت را از مجری برنامه بگیرند در نتیجه ‌ پیراهن‌های تک‌رنگ و البته جلو بسته برای این اجرا بهترین انتخابند به این دلیل که نگاه را متمرکز میکنند، مرتب‌تر به نظر می‌آیند و با جایگاه مجری‌ای با روحیات مهران مدیری هم هماهنگ‌تر به نظر می‌آیند.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/475490/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

(ویدئو) بهار چشم‌نواز شهر بیله‌سوار

الگوبرداری استان های آذربایجان غربی و مازندران از طرح سفیران زیبایی قم

ببینید | جنجال بزرگ در تبریز؛ حمله هواداران به ون حامل بازیکنان تراکتور

دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه 3 هزاز نفری ارومیه

سقوط نوجوان 15 ساله از ارتفاعات شیخ ریواس اشنویه

حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند

حادثه رانندگی در محور خوی-مرند

حمله هواداران تراکتور به ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

پیدا شدن بقایای 3 جوان مفقود شده در دامنه کوه سبلان

دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام

قدردانی مردم تکاب از پاسخ قاطع سپاه پاسداران

لزوم توجه به محیط زیست

پیکر طلبه جهادگر و مردمی بر روی شانه‌های مردم در خوی

مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند

خدمات رسانی به سیل‌زدگان با همیاری تمامی نهادها و سازمان‌ها انجام می‌شود

سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است

(ویدئو) «پدر مهربان»، آهنگی برای تقدیر از کیم جونگ اون

استان اردبیل نیازمند احداث 814 کیلومتر بزرگراه است

تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل

احداث 3 هزار و 180 واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل

پیدا شدن بقایای 3 جوان مفقود شده در ییلاقات سامانلو مشگین‌شهر

یک هزار و 257 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد

برد تیم فوتبال نساجی در برابر تراکتور سازی تبریز

خواجه‌گیری: رابطه خوبی با نکونام دارم

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم

برخورد با افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل

بسکتبالیست‌های مهابادی نماینده ایلام را هم از پیش رو برداشتند

عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه دستگیر شد

بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم

مشت های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف/ تشویق هر دو تیم!

کاسمیرو: آنچلوتی وقتی فهمید رئال مادرید را ترک می‌کنم گریه کرد

سورپرایز ملیکا رسولی، دختر کاراته‌کای زنجانی برای علی دایی/ ویدئو

حمایت نمازگزاران اردبیلی از عملیات پهپادی موشکی «وعده صادق»

پیش‌بینی هوای ابری توام با رگبار باران برای اردبیل

جنازه 3 جوان مفقودشده در سبلان پیدا شد

عملیات وعده صادق غرور مسلمانان جهان را احیا کرد

رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است

برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز

لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد

تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

نساجی فاتح جنگ هواپیماداران! برگشت قائمشهر به لیگ

ترفندهای تمیزکاری خانگی

تداوم طرح مایه‌کوبی دام‌های سبک در مهاباد

تقدیر از عملیات مقتدرانه سپاه

عملیات وعده صادق با الهام از شهدا

انتقام سخت گرفته نشده است

برخورد موتورسیکلت با تیر برق جان دو جوان سردشتی را گرفت

آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز

به اسرائیل می‌گوییم هر چقدر بیشتر تکان بخوری میخ بیشتری به بدنت فرو خواهد رفت

برگزاری راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق در خوی و سلماس