پیام آذری

آخرين مطالب

درویش: مسوولان باشگاه تراکتور اشتباه خود را بپذیرند/ هفت نفره هم می‌بردیم ورزشي

درویش: مسوولان باشگاه تراکتور اشتباه خود را بپذیرند/ هفت نفره هم می‌بردیم
  بزرگنمايي:

پیام آذری - تهران- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما اگر 7 نفره هم می شد باز هم تراکتور را می برد. نمی دانم چرا این مسوولان این همه دروغ می‌گویند در حالی که باید اشتباه خود را بپذیرند.

به گزارش ایرنا، رضا درویش در گفت و گویی درباره حاشیه تیم های پرسپولیس و تراکتور، اظهار داشت: حساب مردم غیور تبریز جداست و قبل از بازی گل محمدی و دستیارش برای چک کردن زمین رفتند اما سنگ هایی به شکم گل محمدی خورد و او عکس العمل نشان نداد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: همچنین طبق مصوبه سازمان لیگ باید بلیت 30 درصد ورزشگاه به فروش برسد و طبق اعلام مدیر عامل باشگاه 60 هزار نفر آمدند و اگر قانون رعایت شود باید 19 هزار و 800 نفر در ورزشگاه یادگار تبریز باشند.
وی افزود: قانون می گوید ناظر برگزاری مسابقات در صورتی که مصوبه ای از بندهای سازمان لیگ اجرا نشود، نباید این بازی را برگزار می کرد.
درویش گفت: چگونه ناظر بازی اجازه داد بازی برگزار شود. این موضوع از اول نشان می دهد که هیچ نظارتی بر کار این آقایان نبوده است. اگر استانی توانایی این برگزاری را ندارد چرا این بازی را در آن ورزشگاه برگزار کرد. حالا برگزار شد و گزارشگر در آنجا می گوید که همیشه بازی تراکتور و پرسپولیس هیجان انگیزه است.
وی اضافه کرد: وقتی سنگ سمت بازیکنان خورد، گزارشگر بازی گفت که هواداران چقدر خوب پرتاب می کنند. از این رفتارها همه چیز مشخص می شود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با عذرخواهی از تمامی هواداران و مردم ایران گفت: از همه به خاطر این فجایع عذرخواهی می کنم. اگر مسوول برگزاری این مسابقات بودم، استعفا می دادم و چه انتظاری داریم تا کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما میزبانی دهد و این صحنه ها را دنیا می بیند به جای اینکه مسوولان آذربایجان عذرخواهی کنند که سهل انگاری کردند، کار خود را توجیه می کنند.
وی ادامه داد: اینکه عالیشاه صد تا سنگ از سوی هواداران می خورد و از روی زمین با ناراحتی یک سنگ به تابلوی تبلیغاتی می زند، مسوولان تراکتور می گویند به مقام شامخ تابلو توهین شده، پس سنگ هایی که به عالیشاه خورده چیست؟ چقدر این مسوولان به عالیشاه بی احترامی کردند و مگر تابلوی تبلیغاتی انسان است. چطور یک انسان ناراحت شده را اینگونه سرزنش می کنید.
درویش یادآور شد: گل محمدی یک چهره ملی است و اول بازی چقدر با کلمات رکیکی به او بی احترامی کردند و این بی احترامی به جایگاه مربیگری است. به جه جرمی توهین کردند. خدا خواست تا در آن لحظات گل نزدیم و اگر گل می زدیم چه اتفاقات بدتری می افتاد. تا امروز این همه نقل و قول مختلف از طرف مسوولان تراکتور شنیدم اما ندیدم تا بگویند ما اشتباه کردیم آنها همواره فرار رو به جلو دارند.
وی ادامه داد: چطور صدها سنگ به یک انسان خورده جای سوال نیست اما مگر آن تابلو مقدس است که ناراحت شدند و اگر احسان حدادی بود هم نمی توانست سنگ را به سمت هوادران پرت کند. اگر بناست جامعه اصلاح شود به جای این حرف ها بگویند که اشتباه کردیم و یک راهکار در نظر بگیرند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: در گذشته هم هوادارنماهایی در تبریز بودند و حرکات ناشایست انجام دادند و از آن روز کنترل می کردند تا این اتفاقات الان رخ ندهد. مردم آذربایجان به غیورمردی شهره هستند. اگر بگوییم این کارها درست نیست و اشتباه است و از فردا جامعه را به انسان دوستی تشویق کنیم، این مشکلات برطرف می شود اما این طرفداری و گزارشگری وضعیت را بهتر نمی کند. اگر بازی با این شیوه برگزار شود باید منتظر گرفتاری های بزرگتر از این باشیم.
وی اضافه کرد: قانون می گوید مربی محروم وقتی می آید افسر امنیتی استان جایگاه او را مشخص می کند و گل محمدی مقصر نیست. سهرابی چرا صورت مساله را پاک می کند. گل محمدی به عنوان مهمان آمده و مربی تیم است و وظیفه شما به عنوان مهمان نوازی این است تا برای دیدن بازی باید تسهیلات لازم را فراهم کنید. مدیرعامل تراکتور هنوز به گل محمدی بی حرمتی می کند. در صحنه ها همواره توهین و حرکات زشتی است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سهرابی در حرف هایش راجع به هواداران تناقض دارد. این دوستان به جای حرف های ناصواب اصل مطلب را درست کنند. داور مسابقه اگر بنا بود بگوید بازی را شروع کنم می رود در زمین مسابقه می ایستاد نه وسط رختکن.
سهرابی باید بداند تیم ما 7 نفره هم می شد باز هم تراکتور را می برد و اکر گل نزد هم به دلیل این بود که بازی هر 5 دقیقه قطع می شد. نمی دانم چرا این مسوولان این همه دروغ می گویند. فقط اشتباه خود را بپذیرند و خودشان را اصلاح کنند و فضایی ایجاد کنند تا بی احترامی نشود.
وی عنوان کرد: در تمام این فصل بلاتکلیف بودیم. برای بازی سپاهان از 10 روز قبل شهرهای مختلف را پیشنهاد دادیم. سیرجان را قبول کردند و 700 میلیون تومان هزینه تیم شد. صبح بازی گفتند که بازی بدون تماشاچی است و اگر قرار بود اینگونه باشد در البرز با 50 تماشاگر برگزار می کردیم هیچکسی هم جوابگو نیست. به سازمان لیگ زنگ می زنیم اظهار بی اطلاعی می کنند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: از وقتی وارد باشگاه پرسپولیس شدیم با مشکلات عدیده ای روبرو بودیم و هر هفته این پنجره باز و بسته می شد و کار را برای ما سخت می کرد و از این جهت سعی کردیم مقداری از این بدهی ها را پرداخت و پنجره را باز کنیم تا بازیکن بگیریم. 
وی افزود: از روزی که آمدم 70 درصد دستمزد بازیکنانم را پرداخت کردم و امیدواریم با خصوصی سازی و فروش سهام بتوانیم با یک برنامه ریزی مدون به جایگاهی که پرسپولیس شایسته اش است، برسد. بنا نیست همیشه قهرمان شویم. تیم های دیگر هم آمدند در کورس مسابقات هیچ کسی نمی تواند بگوید من برنده هستم.
درویش گفت: خواسته ما این بود تا قهرمان شویم و بازیکنان بزرگی را از دست دادیم و بستر فراهم نشد و مشکلات مالی و بستن شدن پنجره ها از نظر روحی و روانی روی کادر فنی و تیم اثر گذاشت. 
وی درباره قرارداد با گل محمدی گفت: با گل محمدی جلسه می گذاریم و وی خیلی محبت دارد و دو بار درخواست کرد تا با توجه به فضای موجود از سرمربیگری استعفا دهد اما اینکه بخواهیم تیم همیشه قهرمان باشد خواسته همه است. گاهی اوقات نمی شود و پتانسیل و ابزارها را نداریم. آسیب دیدگی بازیکنانی چون وحید امیری سبب شد تا بار فنی تیم را کاهش دهد. به گل محمدی گفتم او برای این خانواده است و برد و باخت هم وجود دارد و باید در پرسپولیس بمانید و رفتن شما دور از انصاف است. 
وی ادامه داد: سرمربی فصل آینده هم گل محمدی است و قرارداد او تمدید می شود. گروه فنی را وی انتخاب می کند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مقصر افت فوتبال فضای مجازی آلوده است که فوتبال و فوتبالیست تحت تاثیر این فضاها قرار می گیرند. برای اینکه عقب نمانیم محبوریم بیانیه بدهیم. ما هیچوقت شروع کننده نبودیم. وقتی جواب ندهیم می گویند حق با طرف مقابل است. اگر فضا مجازی تعطیل شود فوتبال رشد می کند.
وی یادآور شد: گل محمدی گفت بعد از دو بازی پایانی لیگ قضیه بیرانوند را هم حل می کند و فعلا با او به توافقاتی رسیدیم تا مبلغ رضایت نامه پرداخت نکنیم. همچنین بازیکن جدا شده قطعی از پرسپولیس نداریم. 
درویش درباره عیسی آل کثیر هم گفت: شرایط عیسی برای بازی مهیا نبود و تصمیم گرفت تا در قطر عمل کند و جراحی او خوب انجام شد.
وی با اشاره به اینکه پول بورس را صرف درآمدزایی می کنیم، خاطرنشان کرد: با این پول هم بدهی ها را می دهیم و همچنین کارگروه مجهز اقتصادی ایجاد کردیم تا درآمدزایی کنیم.
برچسب‌ها
تراکتورسازی باشگاه پرسپولیس رضا درویش

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/479637/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

به اسرائیل می‌گوییم هر چقدر بیشتر تکان بخوری میخ بیشتری به بدنت فرو خواهد رفت

برگزاری راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق در خوی و سلماس

عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه 3 هزار نفری ارومیه

رونق بازار مهاباد با حضور مسافران و گردشگران

کنایه متس هوملس به حذف تیم‌های لیگ برتری: خوب درو کردیم، دوستان کشاورز من!

تساوی نساجی و تراکتور در 45 دقیقه نخست

نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

محبت کردنشون خیلی جالبه

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

عملیات وعده صادق از برکات وجود ارتش و سپاه مقتدر است

اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است

عملیات عمرانی بزرگترین پروژه مسیر گشایی تاریخ تبریز

امام جمعه اردبیل: ماجرا فقط پراندن چند کوادکوپتر در فضای اصفهان است

امام جمعه اردبیل: ماجرا فقط پراندن چند کوادکوپتر در فضای اصفهان است که قبلاً هم اتفاق افتاده بود

کنایه امام جمعه اردبیل به ادعای حمله اسرائیل به اصفهان /مگر کوادکوپتر قدرت دارد که مسیر دو هزار کیلومتری را طی کند؟

سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است

راهپیمایی مردم تکاب در حمایت از عملیات وعده صادق برگزار شد

تصادف موتورسیکلت 2 جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند

پاسخ ویرانگر ایران درصورت حماقت دوباره صهیونیستها

پاسخ ویرانگر جمهوری اسلامی ایران در صورت حماقت دوباره صهیونیست‌ها

آل‌هاشم: سوخت اصلی موشک‌های ایران حمایت مردم برای تنبیه رژیم صهیونیستی بود

حمله و هدایت ریز پرنده ها از خاک جمهوری باکو انجام شده است....

حمایت نمازگزاران و مردم اهر از عملیات وعده صادق

ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور

برگزاری اردوی تیم ملی گلبال در اردبیل

راهپیمایی مردم پارس آباد در حمایت از عملیات وعده صادق

آیت الله عاملی: عملیات وعده صادق بزرگ‌ترین حادثه قرن است

نیرو‌های‌مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند

اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد

راهپیمایی حمایت از غزه و وعده صادق در شهر چهاربرج

کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز

هویت طبیعی دریاچه شورابیل حفظ می‌شود

50 هکتار اراضی‌ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد

تذکر رئیس قوه قضائیه درباره پرهیز از صدور قرار تامین منتهی به بازداشت (فیلم)

نیرو‌های مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند

وعده صادق، جوابی دندان شکن به رژیم صهیونیستی

چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟

رییس جمهور استان سمنان را ترک کرد

ماجرای شلیک پدافند در تبریز چه بود؟ / روایت مقامات رسمی درباره صداهای شنیده شده در اصفهان و تبریز

ببینید | شوخی کاربران با حمله «ریزپرنده‌ای»

پاسخ ایران در صورت دیوانگی صهیونیست‌ها ویرانگر خواهد بود

حمایت نمازگزاران آذربایجان شرقی از عملیات وعده صادق

ویزیت رایگان ارتش در مراغه

بازیگر خردسال فیلم خانه ابری محصول سال 1365 بعد از 38 سال/ تصاویر

ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور | بارش ها تا کی ادامه دارد؟

صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه

ویزیت رایگان ارتش در شهرستان مراغه

پروازهای فرودگاه تبریز به حالت عادی برگشت