پیام آذری

آخرين مطالب

زوج‌های مشهور خوشبخت با فاصله سنی زیاد فرهنگي

زوج‌های مشهور خوشبخت با فاصله سنی زیاد
  بزرگنمايي:

پیام آذری - در این مقاله سراغ چند زوج معروف هالیوودی رفتیم که از نظر سنی فاصله قابل توجهی دارند و سعی کردیم این بار از نگاهِ خود این افراد به رابطه و مسائل مرتبط با فاصله سنی‌شان نگاه کنیم.

حتما قبول دارید که در بین افراد مشهور آن‌قدر روابط عجیب و غریب وجود دارد که وجود فاصله سنی زیاد بین یک زوج باعث تعجب کسی نشود. با این وجود هنوز زوج‌های معروفی که فاصله سنی بین آن‌ها نسبتا زیاد است از قضاوت و زخم زبان مردم در امان نیستند و این زخم زبان‌ها زمانی بیشتر می‌شود که در چنین رابطه‌ای زن از مرد بزرگتر باشد.
در این مقاله سراغ چند زوج معروف هالیوودی رفتیم که از نظر سنی فاصله قابل توجهی دارند و سعی کردیم این بار از نگاهِ خود این افراد به رابطه و مسائل مرتبط با فاصله سنی‌شان نگاه کنیم.
فلورنس پِگ و زک بِرف با 21 سال فاصله سنی

پیام آذری


بین فلورنس پگ و زک برف در حدود 21 سال فاصله سنی وجود دارد و آن‌ها زمانی در آستانه آشنایی قرار گرفتند که فلورنس 23 ساله بود و زک 44 سال سن داشت. فلورنس پگ در صفحه اینستاگرامش ضمن انتقاد از قضاوت‌های مردم درباره رابطه و فاصله سنی زیادِ بین این زوج، در این‌باره نوشت:"من یک آدم بالغِ 24 ساله هستم و احتیاجی ندارم کسی برایم تعیین تکلیف کند که چه کسی را می‌توانم دوست داشته باشم و چه کسی را نمی‌توانم."
فلورنس پگ در یک مصاحبه هم موضعش را درباره پیش داوری مردم بیش از پیش مشخص کرد:"مردم باید متوجه شوند که این پیش داوری‌ها برای ما دردناک است. من به عنوان یک انسان این حق را دارم که خودم انتخاب کنم با چه کسی ملاقات کنم و با چه کسی وارد رابطه شوم."
نیک جوناس و پریانکا چوپرا با 10 سال فاصله سنی

پیام آذری


فاصله سنی بین این زوجِ مشهور در حدود یک دهه است و شروع آشنایی آن‌ها زمانی اتفاق افتاد که نیک 23 ساله بود و پریانکا 33 سال سن داشت و البته آن‌ها دو سال بعد از این آشنایی وارد رابطه شدند. پریانکا درباره این رابطه و فاصله سنی بینشان به InStyle گفت:"شاید باورتان نشود ولی ما هر روز انواع و اقسام مزخرفات را درباره رابطه‌مان می‌شنویم و این وسط فقط یک چیز برای من جالب است. مادامی‌که در یک رابطه مرد از زن بزرگتر است هیچ مشکلی وجود ندارد و همه‌چیز برای همه عادی وحتی خوشایند و دوست داشتنی است اما وقتی زن از مرد بزرگتر است انگار یک گناه نابخشودنی اتفاق افتاده است."
پریانکا همچنین در برنامه ویژه نتفلیکس حسابی با این فاصله سنی و کوچکتر بودنِ نیک شوخی کرد:"شاید فکر کنید شوخی می‌کنم اما نیک تقریبا هیچ‌کدام از اشاره‌های من مثلا درباره موسیقی و سینمای دهه 90 را درک نمی‌کند و مجبورم هربار کلی برایش توضیح دهد. البته این فاصله محاسنی هم دارد و در کنار چیزهایی که من برای نیک توضیح می‌دهم نیک هم به من نحوه کار کردن با نرم‌افزارهایی مثل تیک‌تاک را آموزش می‌دهد."
لئوناردو دی‌کاپریو و کامیلا مارون با 23 سال فاصله سنی

پیام آذری


اگر حتی کمی اخبار سلبریتی‌های دنیا را مرور کرده باشید بعید است که از روابط دی‌کاپریو با دختران تقریبا 20 ساله چیزی نشنیده باشید. لئوناردو و کامیلا زمانی وارد رابطه شدند که او 43 ساله بود و کامیلا تنها 20 سال سن داشت. کامیلا مارون در سال 2019 درباره همین موضوع به LA Times گفت:"موضوع برای من خیلی ساده است. به نظر من تمام آدم‌های بالغِ دنیا حق دارند با فردی که دوست دارند وارد رابطه شوند."
کامیلا مارون در ادامه همین مصاحبه اضافه کرد:"قبول دارم که دست‌کم در ابتدای رابطه کاملا نسبت به چگونگی داشتن چنین فاصله سنی کنجکاو بودم و این کنجکاوی در آغاز شدنِ رابطه‌مان تاثیر داشت."
جیسون استِیتهام و رزی هانتینگتون-وایتلی با 20 سال فاصله سنی

پیام آذری


رزی هانتینگتون در حال حاضر 35 سال دارد در حالی‌که جیسون استیتهام در آستانه 54 سالگی قرار دارد. رابطه جیسون و رزی در سال 2009 آغاز شد، زمانی‌که رزی تنها 22 سال سن داشت.
با این وجود به نظر نمی‌رسد که این فاصله سنی نسبتا زیاد، تاثیری در رابطه این زوج مشهور گذاشته باشد و آ‌ن‌ها حالا در حدود 11 سال است که کنار هم هستند. در تمام این سال‌ها رزی هانتینگتون به دفعات در مصاحبه‌ها و پست‌هایش در شبکه‌های اجتماعی درباره بی‌اهمیت بودن فاصله سنی صحبت کرده است که یکی از آن‌ها را با هم می‌خوانیم:"به نظر من سن چیزی جز یک عدد بی معنی نیست و جز آن هیچ مفهومِ دیگری ندارد."
جورج و امل کلونی با 17 سال فاصله سنی

پیام آذری


جورج کلونی که حالا در آستانه 61 سالی قرار دارد در مصاحبه‌های مختلفی اعتراف کرده که به خاطر فاصله سنی زیادشان فکر نمی‌کرده امل از او خوشش بیاید:"من مدت زیادی به امل علاقه داشتم اما نمی‌خواستم بی‌گدار به آب بزنم و در عین حال نمی‌توانستم مطمئن شوم که امل هم به من علاقه دارد یا نه. یادم هست با خودم فکر می‌کردم که من 17 سال از او بزرگترم و حتما او من را به چشم پدربزرگش می‌بیند."
در طرف مقابل امل کلونی در مصاحبه‌ای که در سال 2018 با مجله وگ انجام داد، داستان را از زاویه دیگری تعریف می‌کند:"ما زمانی با هم آشنا شدیم که من 35 سال داشتم و جرج 52 ساله بود. در آن زمان اصلا مشخص نبود که قرار است این اشنایی به جایی برسد یا نه اما دلیلش به هیچ‌وجه فاصله سنی نبود. در آن زمان مطمئن نبودم که برای من زمان مناسبی برای تشکیل خانواده و ازدواج هست یا نه."
هایدی کلوم و تام کاولیتز با 16 سال فاصله سنی

پیام آذری

پیام آذری


رابطه هایدی کلوم و تام کاولیتز زمانی شروع شد که تام 28 ساله بود و هایدی 44 سال سن داشت. هایدی اوایل امسال در یک مصاحبه درباره این رابطه، فاصله سنی زیاد و البته قضاوت مردم این‌گونه صحبت کرد:"راستش را بخواهید در ابتدای رابطه‌مان بیشتر مردم از ما ایراد می‌گرفتند و تقریبا هیچ‌کس موج مثبتی برای ما نمی‌فرستاد چرا که من 16 سال از تام بزرگتر بودم. در تمام این مدت اما من احساس می‌کردم تصمیم درستی گرفته‌ام و از صمیم قلبم به آن مطمئن بودم. دلیل این اطمینان این بود که وقتی دور از هیاهو در خانه‌مان پیش هم بودیم می‌دانستم حس فوق‌العاده‌ای بینمان وجود دارد و به نظر من این مهمترین چیز است."
هایدی کلوم ادامه می‌دهد:"من احساس می‌کنم هر فردی در قبال خودش وظیفه دارد تصمیمی بگیرد که او را خوشحال می‌کند و من هم بدون توجه به قضاوت دیگران همین تصمیم را گرفتم. بودن در کنار تام من را خوشحال می‌کند و حالا سال‌هاست که با هم هستیم و همچنان به اندازه روز اول در کنار هم خوشحالیم."
رابین ثیک و اِپریل لاو گِری با 18 سال فاصله سنی

پیام آذری


اولین آشنایی‌های بین رابین ثیک و اپریل لاوگری تنها چند ماه پس از جدا شدن رابین از همسر قبلیش یعنی پائولا پتِن اتفاق افتاد و در آن زمان آپریل تنها 19 سال سن داشت و رابین حدودا 37 ساله بود. اپریل درباره رابطه‌اش با رابین، فاصله سنی زیاد و البته نظر مردم اینچنین نوشت:"در حالی‌که من و رابین سال‌هاست که مشغول زندگی کردن و لذت بردن از همدیگر و رابطه‌مان هستیم اما هنوز افرادی نتوانسته‌اند فاصله سنی ما را هضم کنند و همچنان درباره اشتباه بودن چنین فاصله سنی صحبت می‌کنند."

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/482800/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم

برخورد با افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل

بسکتبالیست‌های مهابادی نماینده ایلام را هم از پیش رو برداشتند

عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه دستگیر شد

بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم

مشت های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف/ تشویق هر دو تیم!

کاسمیرو: آنچلوتی وقتی فهمید رئال مادرید را ترک می‌کنم گریه کرد

سورپرایز ملیکا رسولی، دختر کاراته‌کای زنجانی برای علی دایی/ ویدئو

حمایت نمازگزاران اردبیلی از عملیات پهپادی موشکی «وعده صادق»

پیش‌بینی هوای ابری توام با رگبار باران برای اردبیل

جنازه 3 جوان مفقودشده در سبلان پیدا شد

عملیات وعده صادق غرور مسلمانان جهان را احیا کرد

رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است

برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز

لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد

تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

نساجی فاتح جنگ هواپیماداران! برگشت قائمشهر به لیگ

ترفندهای تمیزکاری خانگی

تداوم طرح مایه‌کوبی دام‌های سبک در مهاباد

تقدیر از عملیات مقتدرانه سپاه

عملیات وعده صادق با الهام از شهدا

انتقام سخت گرفته نشده است

برخورد موتورسیکلت با تیر برق جان دو جوان سردشتی را گرفت

آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز

به اسرائیل می‌گوییم هر چقدر بیشتر تکان بخوری میخ بیشتری به بدنت فرو خواهد رفت

برگزاری راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق در خوی و سلماس

عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه 3 هزار نفری ارومیه

رونق بازار مهاباد با حضور مسافران و گردشگران

کنایه متس هوملس به حذف تیم‌های لیگ برتری: خوب درو کردیم، دوستان کشاورز من!

تساوی نساجی و تراکتور در 45 دقیقه نخست

نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

محبت کردنشون خیلی جالبه

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

عملیات وعده صادق از برکات وجود ارتش و سپاه مقتدر است

اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است

عملیات عمرانی بزرگترین پروژه مسیر گشایی تاریخ تبریز

امام جمعه اردبیل: ماجرا فقط پراندن چند کوادکوپتر در فضای اصفهان است

امام جمعه اردبیل: ماجرا فقط پراندن چند کوادکوپتر در فضای اصفهان است که قبلاً هم اتفاق افتاده بود

کنایه امام جمعه اردبیل به ادعای حمله اسرائیل به اصفهان /مگر کوادکوپتر قدرت دارد که مسیر دو هزار کیلومتری را طی کند؟

سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است

راهپیمایی مردم تکاب در حمایت از عملیات وعده صادق برگزار شد

تصادف موتورسیکلت 2 جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند

پاسخ ویرانگر ایران درصورت حماقت دوباره صهیونیستها

پاسخ ویرانگر جمهوری اسلامی ایران در صورت حماقت دوباره صهیونیست‌ها

آل‌هاشم: سوخت اصلی موشک‌های ایران حمایت مردم برای تنبیه رژیم صهیونیستی بود

حمله و هدایت ریز پرنده ها از خاک جمهوری باکو انجام شده است....

حمایت نمازگزاران و مردم اهر از عملیات وعده صادق

ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور