پیام آذری

آخرين مطالب

آقاتهرانی: وضع ایران نسبت به کل دنیا بهتر است/طائب: 8 ماه درد ترک اعتیار ارز 4200 تومانی را تحمل کنید، نتیجه‌اش را می‌بینید/فرمانده کل سپاه: ایران در آینده نزدیک، جزو قدرت‌های تراز اول جهان خواهد بود سياسي

  بزرگنمايي:

پیام آذری - «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.
فرمانده کل سپاه: ایران در آینده نزدیک جزو قدرت‌های تراز اول جهان خواهد بود
سرلشگر سلامی با تاکید بر اینکه آرزوی ما آن است که در پیشگاه این ملت قربانی شویم تا ملت بماند، بدرخشد، مفتخر باشد و آرمان‌هایش را دنبال کند، اعلام کرد: ملت ما در حال قدرتمند شدن است. فرمانده کل سپاه بابیان اینکه در آینده‌ای نزدیک جز قدرت‌های تراز اول جهان خواهیم بود، گفت: این حقیقت در حال تجلی است پس چرا از بیان آن اکراه داشته باشیم. سر لشگر سلامی با اشاره به اینکه شهادت ثمری ابدی دارد، عنوان کرد: شهادت مرگ نیست بلکه آغاز حیات جاودان است.
استاندار تهران: 70 درصد ثروت کشور در تهران است
محسن منصوری، استاندار تهران با بیان اینکه 70 ثروت کشور در تهران وجود دارد گفت: این ظرفیت بسیار خوب پایتخت است، اما در این سال‌ها استفاده مناسبی از این ظرفیت‌ها نشده است. وی افزود: علاوه بر اینکه واحد‌های تولیدی و صنعتی به دلیل قوانین سختگیرانه از بانک‌ها راضی نیستند، مردم نیز در زمینه ارائه تسهیلات در زمینه ازدواج، مسکن و فرزندآوری گلایه دارند و از قوانین سختگیرانه بانک‌های عامل به شدت ناراضی هستند. استاندار تهران ادامه داد: در جلسه روز گذشته رئیس جمهور به وزیر اقتصاد تکلیف کرد که در روز‌های آینده این موضوع را رسیدگی کند و در این زمینه، بانک‌ها تسهیلگری کنند و موجب شوند که مردم و تولید کننده در کمترین زمان و بروکراسی اداری به تسهیلات خود دست یابند.
آقاتهرانی: وضع ایران نسبت به کل دنیا بهتر است
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد:تسهیل ازدواج، کاهش طلاق، جراحی اقتصادی، فعال شدن تعزیزات، تثبیت نرخ ارز، امنیت بهداشت در این فرصت پیش آمد که کار‌های خوبی است البته دولت بهتر از این هم می‌تواند عمل کند. آقاتهرانی گفت: بیگانگان مثل اوباما خاورمیانه را قطب عالم و ایران را قطب خارمیانه می‌داند، توجه داشته باشید گاهی از اوقات فقط نقاط ضعف را می‌بینیم و بنا را به سیاه نمایی می‌گذاریم الان وضع ایران ما نسبت به کل دنیا بهتر است همه دنیا مشکل دارند و ناراحت هستند، بحث اقتصادی همه جایی است منتهی الان در حال جراحی هستیم و امیدواریم این جراحی جواب دهد البته جراحی درد دارد، اما بعد از آن باید شادی و سلامت به جامعه برگردد و امیدوارم به زودی شادابی دیده شود.
هفتمین قربانی "هوتگ" در بلوچستان جان باخت
دهیار روستای "کالبر" چابهار گفت: کودکی هفت ساله حین بازی در اطراف هوتگ روستا در آب افتاد و در پی غرق شدگی جان باخت. خان محمد بلوچی اظهار داشت: کودکی هفت ساله حین بازی در اطراف "هوتگ" روستای "کالبر" از توابع دهستان "نگور" بخش مرکزی شهرستان دشتیاری در آب افتاد و در پی غرق شدگی جان باخت. دهیار روستای کالبر افزود: این دانش‌آموز کلاس اولی با هویت "عبدالله افراز" همراه سایر کودکان روستا برای بازی و شنا سمت هوتگ رفته بودند که ناگهان کنار آب سر می‌خورد در پی فرورفتن در آب هوتگ غرق می‌شود. وی خاطرنشان کرد: ظاهراً کودکان همراه عبدالله دیر متوجه غرق شدن وی می‌شوند و زمانی که برای نجات او اقدام می‌شود، جان خود را از دست داده بوده است. این هفتمین نفری است که در سال جاری در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان در پی غرق شدن در آب هوتگ جان باخته است. هوتگ یا هوتک گودال‌های طبیعی و یا معمولاً انسان‌ساز بزرگی هستند که روستاییان جنوب سیستان و بلوچستان برای جمع‌آوری آب باران و استفاده از آن در طول سال از آن‌ها بهره می‌گیرند.
طائب: 8 ماه درد ترک اعتیار ارز 4200 تومانی را تحمل کنید، نتیجه‌اش را می‌بینید
حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی دولت رئیسی تصریح کرد: ارز 4200 تومانی مواد مخدری بود که دولت قبل به مملکت ما تزریق کرده بود، اما آیت الله رئیسی در صدد اصلاح این روند برآمد و همه باید در این مسیر به ایشان و دولت کمک کنند. وی ادامه داد: آنچه در کف بازار می‌بینید اثر ترک اعتیاد است که اگر جامعه 8 ماه این درد را تحمل کند نتیجه و ثمرات آن را خواهد دید. رئیس قرارگاه عمار راحت ترین، تنبل‌ترین و کشنده‌ترین درآمد برای ایران را درآمد نفتی برشمرد و اظهار کرد: ارز 4200 تومانی همه چیز را به تعطیلی می‌کشاند و به میزان تعطیلی تولیدات درآمد ارزی ما سیرنزولی پیدا می‌کرد و از آن سو نیاز‌های ارزی ما بالاتر می‌رفت و نهایتاً باید ارز 4200 بیشتری تزریق می‌کردند که با این رویه تقریباً به تعطیلی تولید رسیده بودیم. حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه آقای رئیسی آبروی خود را به میدان آورده است، تصریح کرد: این مسیر سخت است، اما راهی بجز این مسیر نداریم.
وزیر بهداشت: فرصت زیادی برای افزایش جمعیت در کشور نداریم
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه وضعیت جمعیتی کشور بسیار ناجور است و ما فرصت زیادی برای افزایش جمعیت در کشور نداریم، گفت: اگر در 7 سال آتی کاری برای افزایش جمعیت نکنیم بعداً قابل جبران نخواهد بود. بهرام عین اللهی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال فاطمه قاسم پور نماینده تهران، ری، شمیرانات و پردیس درباره علت اجرایی نشدن مصوبه تبصره 17 بودجه سال 1400 کشور در خصوص موضوع ناباروری اظهار کرد: اولویت‌های وزارت بهداشت در درجه اول موضوع کرونا بود، موفقیت‌های خوبی در این خصوص حاصل شد موضوع بیمه همگانی و تعرفه پرستاری از دیگر اولویت‌های وزارت بهداشت است. وی با تاکید بر اینکه موضوع جوانی جمعیت از اولویت‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، گفت: وضعیت جمعیتی کشور بسیار ناجور است و ما فرصت زیادی برای افزایش جمعیت در کشور نداریم. اگر در 7 سال آتی کاری برای افزایش جمعیت نکنیم بعداً قابل جبران نخواهد بود و این موضوع از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.
ادعای واعظ آشتیانی درباره اولتیماتوم مخبر به وزیر صمت
واعظ آشتیانی تاکید کرد: «لازم است که دولت در مقابل برخی وزرا که نمی‌توانند با اهداف دولت همخوانی داشته باشند، تعارف را کنار بگذارد.» وی ادامه داد: «خوشبختانه آقای رئیسی با کسی تعارف ندارد و مثل برخی روسای جمهور پای وزیرناکارآمد نمی‌ایستد و مثل مثل آقای روحانی صبر نمی‌کند. به خاطر داریم که او در مقابل عملکرد آخوندی، صبر کرد و بعدا اعتراف کرد که اشتباه کرده و وقت را از دست داده است. به نظر من آقای رئیسی حق بین‌المال را ضایع نکرده و پای وزرای ضعیف نمی‌ایستند». این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: «از وزرای دولت سیزدهم هم انتظار می‌رود که سرعت خود را با آقای رئیس جمهور تنظیم کنند و اگر نمی‌توانند مثل وزیر کار شجاعانه کنار بروند تا فردی توانمند به جای آن‌ها گمارده شود. ما در شرایطی هستیم که زمان بسیار حائز اهمیت است و باید از آن بهترین استفاده را کنیم». وی همچنین گفت: «امیدوارم که اگر کارآمدی وزیری با چالش مواجه است، اقدام اساسی شود». واعظ آشتیانی در پاسخ به اینکه تغییر احتمالی بعدی در کابینه در کدام بخش خواهد بود؟ گفت: «به نظر من بازدید سرزده معاون اول رئیس جمهور از سایت پاسخگویی وزارت صمت و اولتیماتوم 48 ساعته که برای آن دادند، پالسی برای تغییر وزیر صمت بود».
شاکری: ثبت استیضاح «فاطمی امین» به آذر ماه سال 1400 باز می‌گردد
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه ثبت این استیضاح به آذر ماه سال 1400 باز می‌گردد زمانی که سه ماه بیشتر از مسئولیت وزیر صنعت معدن تجارت نمی‌گذشت. اقبال شاکری در مورد استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: به نظر من این استیضاح در کمیسیون صنایع متوقف خواهد شد. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی استیضاح وزیر صنعت معدن تجارت را زودهنگام خواند و اظهار داشت: باید حداقل یک سال به وزرا فرصت دهیم تا برنامه‌های خود را اجرایی کنند. شاکری ادامه داد: متاسفانه ثبت این استیضاح به آذر ماه سال 1400 باز می‌گردد زمانی که سه ماه بیشتر از مسئولیت وزیر صنعت معدن تجارت نمی‌گذشت.
کوشکی: اگر لاریجانی می‌آمد، بدترین شکست عمرش را می‌خورد
تحلیلگر سیاسی اصولگرا گفت: شک نکنید اگر لاریجانی می‌آمد، بدترین شکست عمرش را می‌خورد و 500 هزار راًی هم نمی‌آورد. حتی زمانی که جناح راست پشت سرش بود، به زور یک میلیون راًی آورد.
حُکم رئیسی برای وحید یامین‌پور
رئیس جمهور به پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان، در حکمی وحید یامین‌پور را به عنوان «دبیر شورای‌عالی جوانان» منصوب کرد. آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با نظر به مراتب تعهد و سوابق شایستگی و به پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان، وحید یامین‌پور را به عنوان «دبیر شورای‌عالی جوانان» منصوب کرد. بر این اساس و با توجه به ضرورت توجه جدی‌تر به مسائل جوانان و فراهم کردن زمینه اثرگذاری بیشتر، جایگاه دبیرخانه شورای عالی جوانان ارتقاء یافته و به زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری انتقال می‌یابد تا با اختیارات و ظرفیت بیشتر پیگیر مسائل مربوط به حوزه جوانان باشد.
توضیحات معاون وزیر جهاد کشاورزی درباره حواشی شرکت «آریا تجارت سهیل»
محمد قربانی معاون امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی امروز در نشست خبری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود شرکت آریا تجارت سهیل ارز از بانک مرکزی برای واردات نهاده گرفته، اما نهاده‌ای تحویل نداده است، گفت: این شرکت حدود 350 هزار تن نهاده به صورت اعتباری از کشور‌های شمالی خریداری کرده و به مرور وارد کشور می‌شد، اما این شرکت هیچ ارزی حتی دلاری از بانک مرکزی تحویل نگرفته است. وی با بیان اینکه هفته گذشته همه تعهدات این شرکت را به شرکت پشتیبانی امور دام انتقال داده ایم، افزود: نهاده‌های خریداری شده با کشتی‌های کوچک 20 هزار تنی از شمال وارد می‌شد که در شبکه حمل و نقل سرعت لازم را نداشت و به دلیل کندی ورود این نهاده‌ها به کشور و به دلیل نارضایتی که در سرعت تأمین وجود داشت هفته گذشته همه تعهدات این شرکت را گرفتیم و به شرکت پشتیبانی امور دام انتقال دادیم. وی در پاسخ به سؤال فارس که آیا خبر پرداخت پول به حساب شرکتی در مجارستان و واردات از آن کشور صحت دارد؟ گفت: بحث مجارستان فقط برای دور زدن تحریم‌ها بود و این نهاده‌ها از کشور‌های شمالی و عمدتاً روسیه وارد شده است. قربانی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که اگر پولی از سوی بانک مرکزی پرداخت نشده پس نهاده‌ها چگونه وارد کشور شده است؟ گفت: این نهاده‌ها به صورت اعتباری وارد می‌شود و محموله پس از این که به مرز‌ها می‌رسد در سامانه بازارگاه وزارت جهاد کشاورزی بارگذاری می‌شود. معاون امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: شرکت آریا تجارت سهیل به صورت جوینت‌ونچر با شرکت دیگری واردات انجام می‌داد.
معاون وزیر اقتصاد: تردیدی وجود ندارد که شرایط سخت است و مردم گلایه دارند
سبحانیان معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی‌ می‌گوید: دولت در حال حاضر به کنترل تورم به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌ها و اولویت‌های خود نگاه می‌کند. وی با بیان اینکه بخش خصوصی بیشترین نفع را از حذف ارز ترجیحی می‌برد، تاکید کرد: حجم بالای ثبت سفارش برای کالا‌هایی که این ارز را دریافت می‌کردند نشان می‌داد که یک تقاضای غیر واقعی برای به دست آوردن رانت در اقتصاد کشور ایجاد شده که تلاش شد با اصلاحات لازم راه برای این رانت بسته شود. در کنار آن بالا رفتن نرخ جهانی تورم و تاثیرگذاری جنگ روسیه با اوکراین نیز بر مشکلات افزود. البته بخشی از افزایش قیمت‌ها باید از قبل انجام می‌شد، در این تردیدی وجود ندارد که شرایط سخت است و مردم گلایه دارند، اما ما همه ابزار‌های نوین مالی را برای کنترل تورم فعال کرده‌ایم و امیدواریم با تلاش‌هایی که از سوی رئیس جمهوری و سایر اعضای تیم اقتصادی دولت در دستور کار قرار گرفته، امکان کنترل این نرخ در کوتاهترین زمان ممکن فراهم شود.
رئیس اتاق بازرگانی تهران: به هر حال هر طرح بزرگ نیاز به همراهی مردم دارد
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: تصمیم دولت برای حذف ارز ترجیحی بسیار به جا بود و انتظار می‌رفت دوستان دولت و کسانی که اعلام می‌کردند که با دولت همراه هستند، از این طرح پشتیبانی کنند که به نظر پشتیبانی نشد. اما بخش خصوصی و اتاق بازرگانی از این طرح استقبال کرد و پشتیبانی نیز خواهیم کرد، زیرا دولت چاره‌ای به غیر از این کار نداشت تا با تک نرخی کردن ارز اقتصاد را به پیش ببرد. به هر حال هر طرح بزرگ نیاز به همراهی مردم دارد و متأسفانه دولت در این زمینه کمتر به اثرات مثبت این طرح بر اقتصاد کشور اشاره کرد و مضرات چند نرخی کردن ارز کمتر برای مردم بیان شد. امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیقی که صورت می‌گیرد، دهک‌ها به صورت دقیق شناسایی شوند و افراد کمتر برخوردار از قلم نیفتند، ضمن اینکه افزایش تاب‌آوری و امید اجتماعی حتماً باید به وجود بیاید و دولت برای تغییر ساختار اقتصادی باید امید و تاب‌آوری را در جامعه ایجاد کند.
60 لیتر سهمیه بنزین 1500 تومانی امشب شارژ می‌شود
60 لیتر سهمیه بنزین تیرماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد چهارشنبه (یکم تیرماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
قطعی یا خاموشی برق ناشی از حوادث طبیعی است
مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق گفت: برای بیشترین سناریو رشد مصرف برق برنامه ریزی کرده‌ایم. در واقع اگر در سال‌های گذشته به طور متوسط سالیانه چهار تا پنج درصد رشد داشته‌ایم، برای امسال تا 6 درصد افزایش مصرف را پیش بینی کرده‌ایم. در واقع از یک سمت که برنامه‌های افزایش تولید نیروگاه‌های موجود و احداث نیروگاه‌های جدید و از طرفی مدیریت مصرف انجام داده‌ایم و انشالله نباید مشکل جدی داشته باشیم. البته به خیلی عوامل بستگی دارد، از جمله دمای هوا. سخنگوی صنعت برق تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون برنامه‌ای مبنی بر خاموشی برنامه ریزی شده‌ای در دستور کار قرار نگرفته و اگر قطعی یا خاموشی وجود داشته ناشی از حوادث طبیعی یا آسیب تجهیزات در حین برق رسانی است. /مهر
سود وام ودیعه مسکن کاهش یافت
وزیر راه و شهرسازی گفت: نرخ سود تسهیلات ودیعه اجاره مسکن 18 درصد است که 5 درصد این 18 درصد با سوبسید و 13 درصد توسط مردم پرداخت می‌شود.
مقام مسئول: براساس سود واقعی مالیات می‌گیریم
مدیرکل حسابرسی و وصول مالیات سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه برای حمایت از اصناف 70 درصد مبالغ وارد شده به حساب‌های مودیان در عملکرد سال 1399 به عنوان حساب تجاری در نظر گرفته شد، گفت: براساس سود واقعی مالیات می‌گیریم.
بیت‌کوین هنوز پتانسیل نزولی دارد
یویا هاسگاوا، تحلیلگر صرافی ارز دیجیتال بیت بانک ژاپن، با توجه به اینکه PSP بیت‌کوین کمی بالاتر از 50 درصد است، نزولی بالقوه بیشتری می‌بیند. هاسگاوا اظهار کرد: به بیان ساده، افت آخر هفته بیت‌کوین به اندازه کافی عمیق نبود. بیت‌کوین هنوز پتانسیل نزولی دارد و اگر PSP آن به زیر 50 درصد برسد، در نهایت قیمت می‌تواند به پایین‌ترین سطح خود برسد. مارکوس سوتیریو، تحلیلگر ارز‌های دیجیتال گلوبال بلاک می‌گوید: بیت‌کوین ممکن است به نقطه پایانی موقتی نزدیک شود، زیرا این ارز دیجیتال از لحاظ تاریخی درصد عرضه در سود (PSP) آن بین 40 تا 50 درصد و به کف خود رسیده است. در نهایت، شاهد بودیم که با رسیدن قیمت‌ها به پایین‌ترین سطح 17.7 هزار دلاری دیروز، تنها 49 درصد از عرضه دلار بیت‌کوین سود داشت. سوتیریو در بیانیه‌ای گفت: «با نگاهی به این داده‌های تاریخی، توجه به این نکته مهم است که بیت‌کوین دوره‌ای از تورم مداوم را پشت سر نگذاشته است. ممکن است با وقوع انحلال‌های اجباری‌تر به پایین‌ترین سطح نزدیک‌تر شویم، اما تا زمانی که تورم به‌طور قانع‌کننده‌ای کاهش پیدا نکند، نمی‌توانیم از روند صعودی پایدار مطمئن باشیم».

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/485299/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

پویش کاشت 1500 اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

مفاهیم قرآن بینشی عمیق به انسان می‌بخشد

رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد

عضویت 106 هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی

کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم

نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل

افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل

دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت 7 کشور خارجی

غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)

گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت

برگزاری نوبت اول آزمون سراسری 1403 فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم

آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد

رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند

ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی

17 قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد

هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند

وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی

کشف 17 قبضه سلاح کمری در پیرانشهر

زن ادبیلی، قاتل شوهر سابقش شد

زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد

تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل

41 مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد

سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد

دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت

بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد

عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود

موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند

برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه

تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد

پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!

کشف 17 قبضه کُلت کمری در پیرانشهر

افزایش 38 درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی

کشف 17 قبضه کلت کمری در پیرانشهر

سانسور یکی از خالکوبی‌های امیر تتلو؛ تتوی رو دست تتلو چه بود؟

عکس/ تصاویری زیبا از مزارع کلزا در بوکان

اهدای 7 سری جهیزیه در بستان‌آباد

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش در گرامیداشت هفته سلامت

افتتاح پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر وکودک درمجتمع مسکونی مهستان کیش

خرید تضمینی محصول گندم از کشاورزان استان اردبیل

شکوفه های بهاری در مشگین شهر

تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل

جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا

برگزاری نوبت اول آزمون سراسری 1403 فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد

مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند

نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد

ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است