پیام آذری

آخرين مطالب

بازیگران مشهور ایرانی که دو تابعیتی هستند فرهنگي

بازیگران مشهور ایرانی که دو تابعیتی هستند
  بزرگنمايي:

پیام آذری - در مطلب پیش رو از بازیگران مشهور ایرانی خواهیم گفت که دو تابعیتی هستند. برخی از آن ها متولد خارج ایران هستند، برخی به واسطه ی تولد فرزند خود در کشور دیگر تابعیت آنجا را کسب کرده و برخی هم کشور دیگری را برای سکونت انتخاب کرده اند.

شقایق دهقان متولد سال 1357 در آلمان است. خانواده ی او وقتی نوزاد بود به ایران بازگشتند.
نیما شعبان نژاد

پیام آذری


نیما شعبان نژاد متولد سال 1366 در آلمان است. 3 سال و نیمه بود که همراه خانواده ی خود به ایران بازگشت.
سحر جعفری جوزانی

پیام آذری


سحر جعفری جوزانی متولد سال 1357 در آمریکا است. او از مادری آمریکایی متولد شد و تا 5 سالگی در آمریکا بود. وی فرزند مسعود جعفری جوزانی، کارگردان مطرح ایرانی است.
پیمان معادی

پیام آذری


پیمان معادی متولد سال 1349 در آمریکا است. پدرش آن زمان دانشجوی رشته حقوق دانشگاه کلمبیا بود و در آنجا کار هم می کرد. در نهایت زمانی که 6 سال داشت خانواده ی او به ایران بازگشتند. معادی که حالا متأهل و دارای 2 فرزند است، در حال حاضر نیز میان ایران و آمریکا در رفت و آمد است.
ماهچهره خلیلی

پیام آذری


ماهچهره خلیلی متولد سال 1355 در انگلیس و نوه ی دختری پروین سلیمانی، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون ایران بود. خلیلی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان بود و همچنین یک دوره ی بازیگری را در مدرسه ی متد لندن گذرانده بود. در سال 92 با ابراهیم اشرفی، تصویربردار سینما ازدواج کرد و صاحب پسری به نام پرواز شد. این بازیگر با وجود داشتن تابعیت انگلیس، فرزند خود را در ایران به دنیا آورد. ماهچهره خلیلی مرداد سال 99 بر اثر ابتلا به سرطان لوزالمعده در انگلیس درگذشت.
بابک کریمی

پیام آذری


بابک کریمی متولد سال 1339 در کشور جمهوری چک است. او فرزند نصرت کریمی، بازیگر، کارگردان و مجسمه ساز فقید ایرانی است و زمانی که پدر و مادرش برای تحصیل به کشور چک رفته بودند در آنجا به دنیا آمد. خانواده ی او زمانی که 6 سال داشت به ایران بازگشتند.
آوا دارویت

پیام آذری


آوا دارویت متولد سال 1372 در ایتالیا است. پدرش ایتالیایی و ناظر ارشد ساخت کارخانه و مادرش آرشیتکت ساختمان است. 7 ساله بود که به همراه خانواده اش به ایران آمد.
گلوریا هاردی

پیام آذری


گلوریا هاردی متولد سال 1360 در فرانسه و همسر ساعد سهیلی، بازیگر مشهور ایرانی است. او مادری ایرانی و پدری فرانسوی دارد و در پاریس و سوئیس بزرگ شده است.
در پاریس در یک مدرسه عالی خصوصی، موسیقی، هنر و سینما می خواند اما به گفته ی خودش تمرکز اصلی اش بر روی حوزه ی موسیقی بود و به خوانندگی مشغول بود. هاردی زبان فارسی را پس از ازدواج یاد گرفت و به گفته ی خودش، به زبان های انگلیسی، آلمانی و ایتالیایی هم صحبت می کند. در فرانسه چند تجربه ی غیر حرفه ای در زمینه ی بازیگری هم داشت و پس از آمدن به ایران به تشویق همسرش، در کلاس های بازیگری آزیتا حاجیان شرکت کرد.
ساعد سهیلی و گلوریا هاردی در سال 91 باهم ازدواج کردند. آن ها در پاریس با یکدیگر آشنا شدند. ساعد سهیلی در یکی از مصاحبه های خود گفته بهروز شعیبی، کارگردان فیلم «میان ماندن و رفتن» که سهیلی در آن بازی کرده بود، برای این فیلم به جشنواره ای سینمایی در فرانسه دعوت شده بود اما چون در آن زمان فرزندش به تازگی به دنیا آمده بود، از سهیلی خواست به جای او در این جشنواره شرکت کند و همین سفر زمینه ساز آشنایی او با گلوریا هاردی شد.
رزیتا غفاری

پیام آذری


رزیتا غفاری متولد سال 1351 در تهران است. او در سال 87 با عباس صالحی، از چهره پردازان سینما و تلویزیون ازدواج کرد و این زوج صاحب دختری به نام تارا شدند که متولد کانادا است.
شبنم قلی خانی

پیام آذری


شبنم قلی خانی متولد سال 1356 در تهران است. در سال 86 ازدواج کرد و صاحب دختری به نام شانا شد که در کشور کانادا به دنیا آمده است.
فریبا نادری

پیام آذری


فریبا نادری متولد سال 1363 در تهران است. در سال 96 با مهرداد طباطبایی، از فعالان حوزه مواد غذایی ازدواج کرد. ثمره ی این ازدواج دختری به نام یارا، متولد کشور کانادا است.
روناک یونسی

پیام آذری


روناک یونسی متولد سال 1359 در تهران است. در سال 91 با محسن میری، مدل و بازیگر ازدواج کرد و صاحب 2 پسر به نام های مهرسام و مهراز شد که متولد کانادا هستند. او در سال 99 به همراه همسر و فرزندانش به کانادا مهاجرت کرد.
محسن تنابنده

پیام آذری


محسن تنابنده متولد سال 1354 در تهران است. او در سال 94 با روشنک گلپا ازدواج کرد. این زوج در سال 96 صاحب پسری به اسم نامی شدند که متولد کانادا است.
سام درخشانی

پیام آذری


سام درخشانی متولد سال 1354در تهران است. او در سال 94 با عسل امیرپور، فارغ التحصیل رشته نقاشی و مربی بدنسازی ازدواج کرد. این زوج در سال 96 صاحب دختری به نام برکه شدند که متولد کانادا است. فرزند دوم این زوج، که پسری به نام برسام است، در سال 99 در ایران به دنیا آمد.
ترانه علیدوستی

پیام آذری


ترانه علیدوستی متولد سال 1362 در تهران است. او در سال 90 با علی منصور ازدواج کرد. ثمره ی این ازدواج دختری به نام حنا است که در سال 92 در کشور کانادا به دنیا آمد.
شیلا خداداد

پیام آذری


شیلا خداداد متولد سال 1359 در تهران است. او در سال 89 با فرزین سرکارات، متخصص جراحی دهان، فک و صورت ازدواج کرد. این زوج 2 فرزند به نام سامیار (متولد سال 92) و ساتین (متولد سال 96) دارند. فرزند اول این زوج در آمریکا به دنیا آمده است.
مهناز افشار

پیام آذری


مهناز افشار متولد 1356 در تهران است. او در سال 93 با یاسین رامین، متولد آلمان و فرزند محمد علی رامین، مشاور مطبوعاتی محمود احمدی نژاد ازدواج کرد. ثمره ی ازدواج افشار و رامین دختری به نام لیانا است که در سال 94 در آلمان به دنیا آمد. مهناز افشار در سال 98 به همراه دخترش ایران را به مقصد آلمان ترک و مدتی بعد در همان سال خبر جدایی اش از یاسین رامین را در اینستاگرامش اعلام کرد.
شاهرخ استخری

پیام آذری


شاهرخ استخری متولد سال 1359 در تهران است. او در سال 90 با سپیده بزمی پور ازدواج کرد. این زوج صاحب 2 دختر به نام های پناه (متولد 92) و نبات (متولد 97) شدند که در کشور بلژیک به دنیا آمده اند.
پارسا پیروزفر

پیام آذری


پارسا پیروزفر متولد سال 1351 در تهران است. او در کشور کانادا سکونت دارد.
فریبرز عرب نیا

پیام آذری


فریبرز عرب نیا متولد 1343 در تهران است. او در سال 79 با عسل بدیعی، بازیگر فقید ایرانی ازدواج کرد. این ازدواج به جدایی ختم شد اما ثمره ی آن پسری به نام جانیار بود که چند سالی است برای تحصیل به همراه پدر خود به کانادا رفته است.
شهاب حسینی

پیام آذری


شهاب حسینی متولد سال 1352 در تهران است. حسینی که در سال های اخیر در سینمای ایران کم کار بوده، چند سال قبل به همراه خانواده ی خود به آمریکا کوچ کرد. او در سال 97 از تصمیم خود برای تأسیس یک شرکت فیلمسازی در آمریکا خبر داد و گفت قصد دارد ادامه ی فعالیت‌ خود در عرصه ی سینما را در آمریکا متمرکز کند. در سال 99، هالیوود ریپورتر از تأسیس شرکت بین المللی فیلمسازی «پُل مدیا» در آمریکا توسط کوروش اهری، شهاب حسینی و الکس برتو، تهیه کننده ی هالیوودی خبر داد.
حامد بهداد

پیام آذری


حامد بهداد متولد سال 1352 در مشهد است. او در کشور آمریکا سکونت دارد.
نسرین مقانلو

پیام آذری


نسرین مقانلو متولد سال 1347 در تهران است. در سال 72 با کمال خلیلیان، فوتبالیست سابق ازدواج کرد. به دلیل سکونت همسرش در آمریکا راهی این کشور شد. این زوج 2 پسر به نام های ارشیا و آرین دارند که هر دو متولد و بزرگ شده ی آمریکا هستند و در همانجا تحصیل کرده اند. نسرین مقانلو پس از چند سال زندگی در آمریکا، برای ادامه ی بازیگری به ایران بازگشت و در حال حاضر نیز میان ایران و آمریکا در رفت و آمد است.
حمید فرخ نژاد

پیام آذری


حمید فرخ نژاد متولد سال 1348 در آبادان است. همسر حمید فرخ نژاد، فروزان جلیلی فر، طراح صحنه و لباس در سینما است. این زوج پسری به نام فرید دارند. همسر و پسر حمید فرخ نژاد در آمریکا زندگی می کنند و خود فرخ نژاد نیز میان ایران و آمریکا در رفت و آمد است.
نیکی کریمی

پیام آذری


نیکی کریمی متولد سال 1350 در تهران است. او در کشور انگلیس سکونت دارد.
بهرام رادان

پیام آذری


بهرام رادان متولد سال 1358 در تهران است. او در کشور کانادا سکونت دارد.
رضا عطاران

پیام آذری


رضا عطاران متولد سال 1347 در مشهد است. او در کشور کانادا سکونت دارد.
پیمان قاسمخانی

پیام آذری


پیمان قاسمخانی متولد سال 1344 در تهران است. او در کشور کانادا سکونت دارد.
فلور نظری

پیام آذری


فلور نظری متولد سال 1347 در شهر لاهیجان در استان گیلان است. نظری در کشور آلمان سکونت دارد. او از همسر سابق خود پسری به نام شروین دارد که او نیز ساکن آلمان است
ایرج طهماسب

پیام آذری


ایرج طهماسب متولد سال 1338 در تهران است. او در کشور آمریکا سکونت دارد.
حمید جبلی

پیام آذری


حمید جبلی متولد سال 1337 در تهران است. او در کشور آمریکا سکونت دارد.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/491595/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

الگوبرداری استان های آذربایجان غربی و مازندران از طرح سفیران زیبایی قم

ببینید | جنجال بزرگ در تبریز؛ حمله هواداران به ون حامل بازیکنان تراکتور

دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه 3 هزاز نفری ارومیه

سقوط نوجوان 15 ساله از ارتفاعات شیخ ریواس اشنویه

حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند

حادثه رانندگی در محور خوی-مرند

حمله هواداران تراکتور به ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

پیدا شدن بقایای 3 جوان مفقود شده در دامنه کوه سبلان

دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام

قدردانی مردم تکاب از پاسخ قاطع سپاه پاسداران

لزوم توجه به محیط زیست

پیکر طلبه جهادگر و مردمی بر روی شانه‌های مردم در خوی

مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند

خدمات رسانی به سیل‌زدگان با همیاری تمامی نهادها و سازمان‌ها انجام می‌شود

سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است

(ویدئو) «پدر مهربان»، آهنگی برای تقدیر از کیم جونگ اون

استان اردبیل نیازمند احداث 814 کیلومتر بزرگراه است

تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل

احداث 3 هزار و 180 واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل

پیدا شدن بقایای 3 جوان مفقود شده در ییلاقات سامانلو مشگین‌شهر

یک هزار و 257 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد

برد تیم فوتبال نساجی در برابر تراکتور سازی تبریز

خواجه‌گیری: رابطه خوبی با نکونام دارم

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم

برخورد با افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل

بسکتبالیست‌های مهابادی نماینده ایلام را هم از پیش رو برداشتند

عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه دستگیر شد

بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم

مشت های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف/ تشویق هر دو تیم!

کاسمیرو: آنچلوتی وقتی فهمید رئال مادرید را ترک می‌کنم گریه کرد

سورپرایز ملیکا رسولی، دختر کاراته‌کای زنجانی برای علی دایی/ ویدئو

حمایت نمازگزاران اردبیلی از عملیات پهپادی موشکی «وعده صادق»

پیش‌بینی هوای ابری توام با رگبار باران برای اردبیل

جنازه 3 جوان مفقودشده در سبلان پیدا شد

عملیات وعده صادق غرور مسلمانان جهان را احیا کرد

رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است

برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز

لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد

تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

نساجی فاتح جنگ هواپیماداران! برگشت قائمشهر به لیگ

ترفندهای تمیزکاری خانگی

تداوم طرح مایه‌کوبی دام‌های سبک در مهاباد

تقدیر از عملیات مقتدرانه سپاه

عملیات وعده صادق با الهام از شهدا

انتقام سخت گرفته نشده است

برخورد موتورسیکلت با تیر برق جان دو جوان سردشتی را گرفت

آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز

به اسرائیل می‌گوییم هر چقدر بیشتر تکان بخوری میخ بیشتری به بدنت فرو خواهد رفت

برگزاری راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق در خوی و سلماس

عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست