پیام آذری

آخرين مطالب

10 صحنه وحشتناک فیلم‌ های ترسناک که ما را عاشق ژانر وحشت کردند!! + عکس فرهنگي

10 صحنه وحشتناک فیلم‌ های ترسناک که ما را عاشق ژانر وحشت کردند!! + عکس
  بزرگنمايي:

پیام آذری - هنگامی‌ که می‌بینید این روح جوان بلند شده و به سمت صفحه تلویزیون می‌آید، مطمئنا وحشت زده خواهید شد. نزدیک و نزدیک تر می‌شود، تصویرش بزرگ تر شده و به اندازه تقریبا....

ترسناک ترین صحنه ها در فیلم ها
این ترسناک ترین صحنه ها، این موضوع را به تصویر می‌کشد که فیلم های ترسناک زیادی در ژانرهای مختلف ترس وجود دارد، امّا ترسناک ترین صحنه ها، گاهی اوقات از فیلم هایی بدست می‌آید که به طور کلّی مورد استقبال واقع نمی‌شوند- این صحنه ای است که شما را جذب خود می‌کند.
یکی از بزرگ ترین مشکلات با جدا کردن 10 عدد از ترسناک ترین صحنه های فیلم های ترسناک به دست آمده است؛ لیست های 10 تایی، 20 تایی، و 100 تایی وجود دارد که می‌تواند معتبر باشد- و این کار درستی است! این به معنای ترس بیشتر برای تمامی‌ماست تا آن فیلم ها را در شب های تاریک و با چراغی روشن تماشا کنیم.
کوجو 1983: بهترین دوست انسان، با شرارت به سمت اتومبیل خانواده برمی‌گردد
موضوعی درباره بهترین دوست انسان که به منبعی از خشم خشونت آمیز و قطع بالقوه جسمانی تبدیل می‌شود، به شدّت ترسناک است. استفان کینگ، روشی برای ساختن موقعیت های طبیعی زندگی ایجاد نموده است که به طور غم انگیز و ترسناکی تراژیک می‌باشد. و حمله کوجو در خارج از درب اتومبیل خانواده، استثناء نمی‌باشد.

پیام آذری


کوجوی جذاب، که می‌خواست دست کسی را که در بیرون به او غذا می‌داد گاز بگیرد، شرور و ترسناک است.
طالع نحس 1976: سه چرخه سواری مرگبار
موضوعات زیادی در مورد طالع نحس ترسناک است- بسیار ترسناک است. از پیشگویی های کتاب مقدّس درباره شیطان در دست، تا گروه های پیرو که شیب جدیدی را برای مفهوم "تئوری توطئه" ایجاد نموده است. طالع نحس بسیار آزاردهنده است. امّا آن سه چرخه سواری ... کینه توزی در صورت دامین می‌باشد؛ تعلیقی است که او در گوشه های سالن دنبال می‌کند و به دنبال تلاشی برای زندگی مادرش می‌باشد.

پیام آذری


تلاشی که در هر صورت، به عنوان زمان بازی طبیعی، کاملا توجیه پذیر می‌باشد. شرارت و کینه توزی، همراه با ناتوانی، برای اثبات این موضوع است که هر چیز نادرست و منحرف، شکننده قلب خواهد بود.
طلاوع مردگان 2004 : زامبی های دونده
حمله زامبی ها به طور کلی ترسناک می‌باشد؛ حال چه زامبی تنها به سوی شما حمله ور شود یا (حتّی بدّتر) جمعیّتی از ارواح، قربانی بیچاره ای را با چشم اندازی از خوردن گوشت زنده که در ذهن آنها در حال رقص است، احاطه نمایند.

پیام آذری


جورج رومرو تلاش نمود تا دوران زامبی مدرن را تعریف نماید و قوانین زامبی ها را به طور کلی تعریف نماید؛ و آن را بسیار ترسناک تر سازد، هنگامی‌که بار دیگر در سال 2004 آن را بازسازی می‌نماید. بدین ترتیب، آنها به آسانی به سمت شما نمی‌آیند، بلکه با سرعتی فوق العاده و گرسنگی مرگبار به سمت تان می‌دوند. بدین طریق، بیش از هر چیزی، شما شگفت زده خواهید شد و ترس از وجودتان سرازیر.
حلقه 2002: خزیدن سامارا مورگان از طریق تلویزیون
نوار ویدئویی شیطانی از حلقه، برداشتی قدیمی‌ از یک افسانه شهری بسیار قدیمی‌ است؛ جایی که دیدن این نوار ویدئویی، سبب مرگی مشخص توسط روحی شکنجه گر می‌شود.

پیام آذری


هنگامی‌که می‌بینید این روح جوان بلند شده و به سمت صفحه تلویزیون می‌آید، مطمئنا وحشت زده خواهید شد. ن زدیک و نزدیک تر می‌شود، تصویرش بزرگ تر شده و به اندازه تقریبا واقعی می‌رسد. سپس، در لحظه ای که می‌خواهید جیغ بکشید، او به صفحه نمایش چسبیده و از آن طریق بیرون می‌آید- بلند شده و وارد اتاق نشیمن می‌شود!! تصور رخ دادن اتفاقی که غیر ممکن است و ممکن است رخ دهد، شک دهنده ای واقعی است.
کَری 1976: شب مراسم کَری
کَری وایت با شوخی زننده و تاثرآوری روبه رو شد که برای هر کسی ناراحت کننده می‌باشد. پیش بینی آمدن خوک هایی خونخوار و این تردید که هنگامی‌ بازی با دخترها، هیچ اتفاق خوبی رخ نخواهد داد، موجب ضرب و شتم وحشتناک آتشین، لِه کردن، ضربات کارد، و در نهایت مرگی دردناک می‌شود. و همه شرکت کنندگان مراسم را با خود پایین می‌کِشد. این تصویر شما را به لبه صندلی می‌کشاند و فریادتان را بلند می‌کند...
درخشش 1980: جانی اینجاست!!!!
در اینجا دوباره کنتراستی میان چیزهایی که باید باشند و چگونه آنها واقعا هستند، منبع ترس و ناخرسندی می‌باشد. جک تورانس پدر و همسر است- محافظ، فراهم کننده ... سنگ.

پیام آذری


چه چیز ترسناک تر از آن است که مردی تبر به دست، در حمام را بشکند تا همسر عزیزش را به قتل رسانده و تکه تکه نماید؟ جک نیکلسون خود به عامل ترس این صحنه کمک می‌کند، جایی که زن و شوهر شروع به کتک زدن یکدیگر می‌کنند ... آن صورت! این صحنه شما را در شب بیدار نگاه خواهد داشت ...
جن گیر 1973: قدم زدن خرچنگ گونه ریگان
جن گیر، بنا به دلایل زیادی، هنوز یکی از ترسناک ترین فیلم های ژانر وحشت می‌باشد؛ حداقل به دلیل این واقعیت می‌باشد که داشتن خُلقی شیطانی، احتمالی بسیار واقعی برای بسیاری از مردم می‌باشد و کاملا از قلمرو امکان برای دیگران خارج نیست.

پیام آذری


در سال 2000، نسخه ای از این فیلم با حذف صحنه هایی از آن، اکران شد و به پشت قدم زدن خرچنگ گونه یکی از آنها می‌باشد. پله های وارونه و از پایین به بالا، چهره ای شیطانی، و چکیدن خون از دهان - کاملا آن را به فیلمی‌ ترسناک بدّل می‌کند.
کشتار با اره برقی در تگزاس 1974: از هم پاشیدن صورت چرمی‌ از طریق دربی فلزی
نوجوانانی که هیچ شکّی به آنها نمی‌رود، جسورانه وارد خانه غریبه ای در ناکجاآباد می‌شوند تا کمک بخواهند. نگاه هایی دزدانه، گام هایی محتاطانه، و ناگهان پاشیده شدن صورتی چرمی‌از طریق درب فلزی راه پله ها، پسرها را کتک زده و آنها را راهی اتاق کالبدشکافی در زیرزمین خانه می‌کند. وای خدای من! بسیار سریع، بسیار عجیب، و بسیار ترسناک.

پیام آذری


تعجب آور نیست که صورت چرمین، به عنوان یکی از ترسناک ترین صحنه های فیلم های ژانر وحشت، شناخته می‌شود. 
هالووین 1978: مایکل مایرز از تاریکی بالا می‌ رود
تنها کودکان نیستند که از ترس تاریکی، به جایی پناه می‌برند. بیشتر ما در زندگی با لحظاتی روبه رو شده ایم که تاریکی را حداقل اضطراب آمیز یافته ایم- چه چیزی در سایه کمین کرده است؟

پیام آذری


معمولا پاسخ منفی است، امّا برای لوری استرود بیچاره، بدترین ترس ها درک شده است؛ هنگامی‌که تصویری از پشت نیمکت، با داد و بیدادی کشنده بلند شده و پدیدار می‌شود. در وحشتناک ترین تصورات ما، این بدترین سناریو تلقی می‌شود ... این صحنه واقعیتی گیج کننده و متحیر کننده است.
آرواره ها 1975: آرواره ها شناگر را با خود می‌ برند
چه کسی تا به حال، به طور گذرا به این موضوع فکر نکرده است که ممکن است هنگام شنا در اقیانوس، یا رودخانه، یا حتّی استخر، موجودی در زیر سطح آب در کمین شان باشد. اگر افکاری عصبی در مورد خطرات چند سانتی متری از آب های نهان، در ذهن خود ندارید، از این به بعد خواهید داشت. دیدن آرواره هایی با حرکاتی سریع و تند در زیر آب، که دختر مست بیچاره در حال شنایی را در اقیانوس آب می‌بلعند، ترسناک است؛ زیرا می‌تواند اتفاق بیافتد.

پیام آذری


این بدّترین اتفاقی است که در آن لحظه می‌تواند رخ دهد. چیزهایی که ما از آنها می‌ترسیم، به نمایش در نمی‌آیند. با این وجود، برای شناگر حاضر در فیلم آرواره ها، شما ترس واقعی دوران کودکی را پیش چشمان خود خواهید دید.
شاید شما نیز بخواهید صحنه ای از فیلمی‌دیگر را در این فهرست قرار دهید. تعجب آور نیست که موضوعات مختلف، افراد مختلفی را با روش های گوناگون می‌ترسانند- و ژانر محبوب فیلم وحشت ما را خوشحال خواهد ساخت، تا این اشباح پنهان در دالان های ذهن ما را پیدا کرده و آنها را بارها و بارها واقعی سازد و به ما نشان دهد.
منبع: سیمرغ

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/513794/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دوستی های هالیوودی که هر کدام به دلایلی به پایان رسیدند

تغییر چهره «زهرا زن اوس موسی» سریال پایتخت 3 بعد 11 سال

مصرف 20 هزار تن گندم ماهیانه در اردبیل

صدای انفجار در اصفهان و تبریز | شلیک پدافند ایران به پهپادهای مهاجم | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه | آرامش در آسمان ایران

آخرین خبر از وضعیت شهر اصفهان و تبریز پس از انفجار و شلیک پدافند هوایی

ردپای نفوذی‌ها در انفجارهای امروز در اصفهان و تبریز؟ /جزئیات ادعای کارشناس صداوسیما را بخوانید

منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای 3 انفجار در مرکز ایران

واکنش سپاه به آسیب نیروگاه اتمی اسرائیل

فرق انسان و سایر موجودات در نوع دوستی

مبارزه علیه آفت‌ سن‌ گندم در مهاباد به 15 هزار و 400 هکتار رسید

منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان، شلیک پدافند بوده است

تکذیب خبر جلسه اضطراری شورای‌عالی امنیت ملی

ببینید | اولین تصاویر از تبریز پس از ادعای حمله به تاسیسات انرژی

شلیک پدافند منشا صدای انفجار در تبریز

(ویدئو) در اصفهان و تبریز چه خبر بود؟ | آیا پای اسرائیل در میان بود؟

در اصفهان و تبریز چه خبر بود؟ | تصاویر

ماجرای انفجار در تبریز مشخص شد!

فیلم/ آرامش کامل در آسمان تبریز

تبریز در امنیت و آرامش کامل

اصابت موشک به اصفهان صحت ندارد/ علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز

منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان +فیلم

صدای انفجار در اصفهان و تبریز | شلیک پدافند ایران به پهپادهای مهاجم | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه

گزارش ایرنا از مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور همزمان با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز

منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان/ تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج وجود ندارد +فیلم

تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است/ مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی/ صدایی که بامداد امروز در تبریز شنیده شد به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بود/ پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد

انفجار در آسمان اصفهان و تبریز /تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است /تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

خودنمایی طبیعت بهاری روستای سراب رود از لنز دوربین شهروند خبرنگار

فوری/ فعال شدن پدافند هوایی در تبریز /علت صدای انفجار در غرب تبریز چه بود؟ +جزئیات

اصابت موشک به اصفهان صحت دارد؟ /علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز

صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه

آرامش کامل در آسمان تبریز

تحویل هزار و 257 واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی

منشا صدای انفجار در تبریز چه بوده؟

صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد

فعال شدن پدافند هوایی در تبریز +جزئیات

منشاء صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است

ابطال یا تأخیر پروازهای تعدادی از فرودگاه‌های کشور تا ساعت 10 صبح

توضیحات تکمیلی درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

شنیده شدن صدای انفجار در تبریز | منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان

فوری| انفجار تبریز، مناطق مرکزی ایران و ... | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد

شلیک پدافند، منشا صدای انفجار در تبریز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان / تاسیسات هسته‌ای در

شلیک پدافند به شیء مشکوک منشا صدای انفجار در تبریز بود

فوری| صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد

منشأ صدای انفجار در تبریز چه بود؟

تحویل یک هزار و 257 واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی

قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم