پیام آذری

آخرين مطالب

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

شهدا انقلاب را از سیطره استکبار مصون نگه داشتند اجتماعي

شهدا انقلاب را از سیطره استکبار مصون نگه داشتند
  بزرگنمايي:

پیام آذری - اردبیل- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: شهدای گرانقدر این سرزمین انقلاب را از سیطره استکبار و شیاطین مصون نگه داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت‌الاسلام حسن باقری عصر پنجشنبه در آئین میهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای بهشت فاطمه اردبیل اظهار کرد: بعد از گذشت 44 سال تفکر والای جهادی و ایثار این کشور را در قلعه امن و دژ مستحکمی نگه داشته که حتی استکبار نگاه چپ نمی‌تواند به این کشور داشته باشد.
وی شعار محوری دهه فجر امسال را «ایران استوار، 44 سال افتخار» عنوان کرد و گفت: در این ایام بزرگترین رسالت ما تجدید بیعت با آرمان شهدا و امام راحل است که برای این کشور صلابت و اقتدار همیشگی را به ارمغان آوردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: روز گذشته همزمان با نخستین روز از دهه فجر زیارت قبور مطهر شهدا در گلزارهای شهدای استان اردبیل انجام شد و تجدید بیعت و میثاق با آرمان‌های شهدا و امام راحل را شاهد بودیم.
حجت‌الاسلام باقری افزود: آئین میهمانی لاله‌ها نیز که همراه با عطرافشانی و گلباران مزار شهدا است، در کلیه گلزارهای شهدای استان برگزار شد که به صورت نمادین در گلزار شهدای بهشت فاطمه در حال انجام است.
وی رژه موتورسواران و همایش دوچرخه‌سواران را در لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی در روز گذشته یادآور شد و خاطرنشان کرد: اعضای ستاد دهه فجر با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرده و همزمان دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها نیز به نیت تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و آرمان‌های حضرت امام راحل انجام شد.
حجت‌الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در این ایام افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، تولیدی و خدماتی را در سطح استان با حضور مسئولان به صورت حضوری و مجازی در ایام دهه فجر شاهد هستیم.
وی اهدای کمک هزینه جهیزیه برای نوعروسان و برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، عکس و پوستر از دستاوردهای انقلاب و آثار فرهنگیان و دانش‌آموزان را در ادارات و مدارس یادآور شد و بیان کرد: در ایام دهه فجر این برنامه‌ها به صورت گسترده برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام باقری برگزاری محفل قرآن همراه با تلاوت قرآن و تواشیح را یادآور شد و اظهار کرد: در 300 مسجد استان به عنوان مساجد منتخب این رویدادها در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.
وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: برگزاری جشن‌های خانوادگی در دهه فجر با موضوع و محوریت شب شعر، جنگ شادی، خاطره‌گویی و مسابقه فرهنگی برگزار شده و در سالن 6 هزار نفری رضازاده نیز این جشن به صورت متمرکز در اردبیل برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام باقری تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی و بصیرت‌افزایی در مساجد و مدارس منتخب استان در قالب نشست‌هایی انجام می‌شود و اعزام 450 مبلغ و مبلغه را به مساجد استان و مدارس در راستای جهاد تبیین اهداف نظام اسلامی شاهد خواهیم بود.
وی برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در استان، ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه‌های نیروهای مسلح و ایثار و اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم و دورافتاده را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام دهه فجر اعلام کرد.
رئیس ستاد دهه فجر استان گفت: همایش حجاب و عفاف در مدارس دخترانه استان با هدف تجلیل از دختران نمونه استان اردبیل برگزار می‌شود و در کنار آن منتخبان جشنواره‌های مختلف نیز مورد تکریم قرار می‌گیرند.
حجت‌الاسلام باقری افزود: برگزاری یادواره‌های شهدای گرانقدر دوران انقلاب اسلامی و شهدای سه ماهه چهارم استان در همه شهرستان‌ها در ایام دهه فجر تدارک دیده شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به میمنت ایام دهه فجر برگزاری همایش‌ها، نشست‌ها و جشن پیروزی انقلاب در دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی استان برگزار شده و افتتاح مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را در شهرهای مختلف شاهد خواهیم بود.
حجت‌الاسلام باقری اضافه کرد: برگزاری نشست‌های روشنگری با عنوان «انقلاب اسلامی، زنان و خانواده، تربیت نسل انقلابی» برای بانوان برگزار شده و دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان انقلاب با حضور در منازل آنها و بیمارستان ایثار در ایام دهه فجر به انجام می‌رسد.
وی از تداوم نهضت خدمت مؤمنانه و خالصانه به نیت شهید حاج قاسم سلیمانی در این ایام خبر داد و بیان کرد: ویزیت و واکسیناسیون دام و طیور در روستاها و مناطق عشایری به صورت رایگان انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام باقری ادامه داد: در ایام دهه فجر تهیه، تولید و پخش صدها برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با موضوع دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی را از طریق شبکه استانی سبلان شاهد خواهیم بود.
وی اظهار کرد: نورافشانی و بانک تکبیر الله اکبر به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی از مساجد، مؤذنه‌ها، بقاع متبرکه در بام‌های منازل در سطح استان در 21 بهمن انجام شده و برگزاری راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن را با حضور اقشار مختلف مردم شاهد خواهیم بود.
حجت‌الاسلام باقری از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط ادارات با هدف جهاد تبیین در طول مسیر راهپیمایی به میمنت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
وی تصریح کرد: در مجموع 87 عنوان برنامه در قالب چهار هزار و 460 برنامه توسط کمیته‌های ستاد دهه فجر استان اردبیل تدارک دیده شده که در این ایام برگزار خواهد شد.
اردبیل بیشترین پروژه‌های افتتاحی را در دهه فجر دارد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: به میمنت ایام دهه فجر 116 پروژه در اردبیل به بهره‌برداری رسیده و شروع عملیات اجرایی 6 پروژه را شاهد خواهیم بود.
حجت‌الاسلام باقری افزود: بعد از اردبیل، اصلاندوز، نیر و پارس‌آباد با بیشترین افتتاح‌ها روبه‌رو هستند و در مجموع 562 پروژه عمرانی و اقتصادی در استان اردبیل افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 46 پروژه را نیز در استان اردبیل شاهد خواهیم بود.
وی بیان کرد: تلاش بر این است تا با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها زمینه خدمت‌رسانی به مردم با جلب رضایت آنها فراهم آمده و بیش از گذشته بتوانیم در این سنگر موفق عمل کنیم.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/526634/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حمله و گلاویز شدن حیرت‌انگیز خرس با زن پیرانشهری

از سرگیری پروازهای قطر به ایران

حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده ای جنایی

تصمیم غیرمنتطره گروسی برای سفر به تهرن

قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران امروز در اوج است

یادواره 32 شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود

برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد

بانوی پیرانشهری در حمله خرس زخمی شد

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام دهنوی

ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد

برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد

برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک

بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد

روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور؛ ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از دلیل مرگ او

جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد

قلع و قمع 2 مورد از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای باروج یامچی

اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در آذربایجان شرقی

مسامحه دستگاه‌های متولی حجاب پذیرفتنی نیست

پیش‌بینی تولید 14 میلیون تن گندم در کشور

دادستان اردبیل: پوشیدن لباس‌های خلاف شرع، جرم است

اجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اردبیل

کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان غربی در مهاباد

کشف و جمع آوری تورهای متخلفین صید غیرمجاز در تالاب نوروزلو میاندوآب

راهیابی والیبالیست‌های مهاباد و بوکان به اردوی تیم‌ملی

تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه

پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت 29 فروردین روز ارتش

کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت

ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است

56٠ واحد مسکونی نیروهای ارتش در ارومیه در حال اجراست

فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید

خشم عجیب پوچتینو: خاک بر سر مدیر نشست خبری!‏

برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در 21 اردیبهشت

حادثه تلخی که برای 3 کارگر ایرانی افتاد

47 سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد

برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده

376 میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت

تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی

اعطای 44 سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر

ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه

نیروهای مسلح کشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارند

دو پینگ‌پنگ باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص شدند

نیما عالمیان مجوز حضور در انتخابی المپیک را گرفت

برادران عالمیان در مسیر سهمیه المپیک پاریس

برادران عالمیان در راه انتخابی المپیک

مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود

حواشی «مست عشق» همچنان ادامه دارد/ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟

ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه

مبادرت باشگاه‌ها و مدارس والیبال جهت اخذ مجوز فعالیت الزامی است

جذب و هزینه 57 درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط

(تصاویر) آخرین وضعیت دریاچه ارومیه