پیام آذری

آخرين مطالب

سال 1401، سال توسعه و رشد ورزش آذربایجان‌غربی، پیگیری جدی مطالبات جوانان و جهش قابل توجه در حوزه پروژه‌های عمرانی اجتماعي

سال 1401، سال توسعه و رشد ورزش آذربایجان‌غربی، پیگیری جدی مطالبات جوانان و جهش قابل توجه در حوزه پروژه‌های عمرانی
  بزرگنمايي:

پیام آذری - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه سال 1401، سال رشد و توسعه ورزش استان و ریل گذاری توسعه و تکمیل زیرساخت‌های ورزشی و پیگیری جدی مطالبات جوانان استان بود خاطر نشان کرد: سال 1401 سال موفقیت‌های مهمی در حوزه ورزش استان بود و البته اقدامات برجسته ای نیز در حوزه های فرهنگی و جوانان اجرا گردید که در مجموع عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی ، سجاد بیرامی جزئیاتی از عملکرد حوزه های مختلف عمرانی، ورزشی و حوزه جوانان استان در سال 1401 را بیان کرد.
بخش عمرانی و زیرساخت ها
بیرامی درخصوص وضعیت حوزه عمرانی در ورزش گفت: در طی سال 1401 شاهد افزایش 10 برابری اعتبارات عمرانی از محل منابع استانی با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد تومان بودیم ضمن اینکه اعتبارات ملی با افزایش دو برابری اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان نیز در سال گذشته جذب شد که این خود موفقیت بزرگی است.
وی افزود: سال گذشته از محل سفر ریاست محترم جمهوری به استان شاهد جذب اعتبار 161 میلیارد تومانی بودیم ضمن اینکه در سفرهای شهرستانی استاندار به شهرهای مختلف، 161 پروژه در قالب شورای برنامه‌ریزی و توسعه مصوب و بیش از 60 مجوز ماده 23 نیز برای شتاب بخشی به زیرساخت های ورزشی استان اخذ گردید.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: افتتاح بیش از 21 پروژه ورزشی و افزایش بیش از 20 هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان و فعال شدن بیش از 110 پروژه ورزشی از جمله مهم‌ترین اتفاقات سال 1401 بود.
بیرامی در ادامه گفت: فعال شدن 8 پروژه ملی بزرگ، برگزاری مناقصات متعدد برای پروژه‌های جدید و تعمیرات اماکن ورزشی استان ٫ جذب بیش از 25 میلیارد تومان اعتبار از سایر منابع از جمله محرومیت زدایی ٫ نفت ٫ بخش خصوصی و خیرین ورزشی از دیگر اتفاقات مهم در حوزه عمرانی بود و در سال 1402 نیز به فضل الهی شاهد رشد و‌ شتاب بیشتری در رشد زیر‌ساخت‌های ورزشی استان خواهیم بود .
حوزه مدیریت، پاسخگویی و ارزیابی عملکرد
بیرامی افزود: در طول سال 1401 بیش از 50 مورد سفر به شهرستان‌های مختلف استان، نزدیک به 1000 مورد دیدار های چهره به چهره و برپایی 60 مورد میز ارتباطات مردمی انجام گرفت.
وی با اشاره به رسیدگی به بیش از 300 مورد درخواست‌های مردمی ٫ دو‌مورد مذاکرات و‌ مراودات برون مرزی و 70 مورد دیدار با مقامات وزارتی خاطر نشان کرد: در سال 1401 همچنین بیش از 20 مورد دیدار با مقام عالی استان ٫ بیش از 150 مورد دیدار با مدیران استانی از جمله ائمه محترم جمعه ٫ فرماندهان نظامی و انتظامی ٫ معاونین استاندار ٫ مدیران کل ٫ میزبانی بیش از 50 مدیر و مسئول وزارتی و مسئولین فدراسیون‌ها از جمله مقام عالی وزارت ٫ رئیس کمیته ملی المپیک ٫ معاونین وزیر و 70 دیدار با نمایندگان محترم مردم در مجلس انجام گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: برگزاری 2 جلسه شورای اداری و یک مورد نشست مشترک با هیئت‌های ورزشی ٫ ده‌ها نشست با سمن‌ها ٫ جوانان ٫ هیئت‌های ورزشی٫ ورزشکاران و پیشکسوتان ٫ ده‌ها برنامه تجلیل از قهرمانان از جمله تجلیل از مدال آوران شاخص با حضور استاندار و تجلیل از جوانان نخبه ٫ برگزاری 5 جلسه ستاد ساماندهی جوانان و 5 جلسه شورای ورزش استان با حضور استاندار محترم از دیگر برنامه‌های مهم در سال 1401 بود.
بیرامی اظهار کرد: انعقاد 4 مورد تفاهم نامه با نهادها ٫ 52 مورد پیگیری تبدیل وضعیت کارکنان ٫ دهها نشست‌ خبری و مصاحبه با رسانه‌های جمعی و صداوسیما ٫، دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدا، ٫افزایش سطح نظارت بر اماکن باشگاه‌ها و‌ واگذاری‌ها ٫ کسب رتبه برتر کشوری در پژوهش ٫ کسب رتبه برتر روابط عمومی اداره کل در بخش خبر و گزارش های خبری جهاد تبیین و راه اندازی 11 خدمات الکترونیکی از جمله Gis ٫ m5 از دیگر موارد مهم و موفقیت های سال گذشته بود.
حوزه ورزش
بیرامی با اشاره به رشد 30 درصدی ورزشکاران سازمان یافته استان و افزایش به 100 هزار ورزشکار بیمه شده گفت: در سال 1401 ورزشکاران استان موفق به کسب 136 مدال در سطوح جهانی آسیایی بین المللی با رشد 310 درصدی، دعوت و عضویت 290 ورزشکار استان با رشد 76 درصدی ٫ کسب 800 مدال در مسابقات مختلف کشوری با رشد بیش از 840 درصدی و برگزاری 118 دوره آموزشی با رشد 31 درصدی از موفقیت‌های مهم ورزش استان بود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: استان در سال گذشته موفق به میزبانی 6 مورد مسابقه جهانی و بین المللی با رشد 500 درصدی و میزبانی مجمع انتخابات کنفدراسیون کبدی آسیا برای اولین بار بود.
وی افزود: در سال گذشته شاهد رشد 105 درصدی تعداد تیم‌های استان در لیگ‌های کشوری و رسیدن تعداد آنها به 84 تیم بودیم ضمن اینکه میزبانی از 21 اردوی تیم های ملی با رشد 91 درصدی، برگزاری 18 مجمع هیات‌های ورزشی، برگزاری 5 شورای ورزش استان با 400 درصد رشد، برگزاری 277 مورد مسابقات قهرمانی استان با 160 درصد رشد ٫ اضافه شدن 173 باشگاه جدید با رشد حدود 30 درصدی، تجهیز 8 باب خانه ورزش روستایی، برگزاری بیش از 200 رویداد در حوزه ورزش همگانی ٫ اعزام 234 ورزشکار به المپیاد استعداد های برتر و‌ کسب 42 مدال ٫ برگزاری صدها برنامه در ورزش روستایی از جمله جام پرچم روستاییان با شرکت 900 تیم از 900 روستا با حضور بیش از 15 هزار ورزشکار ٫ برگزاری جشنواره و رویدادهای متعدد از جمله المپیاد ورزشی کارکنان، برگزاری جشنواره داآ و دهها نشست تخصصی با هیئت‌ها و ده ها مورد استقبال از قهرمانان در سال 1401 انجام گرفت.
حوزه جوانان
بیرامی خاطرنشان کرد: 5 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سال 1401 در حوزه جوانان برگزار گردید که این امر نشان از توجه جدی مسئولین به اهمیت این حوزه دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: برگزاری 5 جلسه کمیته‌های تخصصی ٫ راه اندازی 7 مرکز جدید مشاوره ازدواج و‌ خانواده ، تاسیس 12 سازمان مردم نهاد جوانان، تشکیل 14 شبکه تخصصی سمن‌ها، برگزاری 312 کارگاه آموزشی ازدواجو٫ تحقق 85 درصدی اعطای وام‌های ازدواج نیز در سال 1401 اجرایی شد.
وی در خاتمه اظهار کرد: حمایت از ده‌ها طرح سمن های جوانان، مشارکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی از طریق مرز تمرچین، مشارکت در امور خیریه بویژه زلزله خوی و آماده سازی 14 مکان ورزشی برای اسکان نزدیک به 20 هزار نفر از زلزله زدگان، میزبانی دوره ملی توانمندسازی مراکز مشاوره ازدواج با حضور بیش از 300 نفر ، برگزاری دوره تربیت مربی فرهنگی با حضور 160 نفر و برگزاری جشنواره تجلیل از جوانان برتر و سمن‌ها از دیگر برنامه‌های حوزه جوانان در سال 1401 بوده است.
بیرامی ضمن تبریک سال 1402 ابراز امیدواری کرد در سال جدید با تفضلات الهی و عزمی جدی تر، کارهای بزرگ و برنامه های موفق دیگری در راستای خدمت به مردم بویژه جوانان و ورزشکاران استان برداشته شود.
انتهای پیام
آیا این خبر مفید بود؟ نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/547490/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ماجرای ممنوعیت واردات خودروهای کره‌ای

متقاضیان طرح خودروهای فرسوده هم باید حساب وکالتی داشته باشند/ فروش یکپارچه ادامه‌دار است

سخنگوی شورای رقابت: قیمت خودروهای مونتاژی تغییر نمی‌کند/ ماجرای ممنوعیت واردات خودرو کارکرده

نکاتی که متقاضیان درباره خرید خودرو باید بدانند!

مصوبه شورای رقابت برای خودروهای مونتاژی اجرا می‌شود/ قیمت سایر خودروها هفته بعد اعلام می‌شود

اعلام قیمت مابقی خودرو‌های مونتاژی در هفته آینده

فروش قولنامه‌ای خودرو ممنوع می‌شود؟

دهن‌کجی مونتاژکاران به شورای رقابت

مهلت تعریف حساب وکالتی خرید خودرو امشب تمام می‌شود

دردسر گواهینامه برای مادران متقاضی خودرو

ضوابط جدید فروش و قیمت خودروهای مونتاژی اعلام شد

ضوابط جدید فروش و قیمت خودروهای مونتاژی/ فورش فوری این خودروها ممنوع شد

تعزیرات با گران فروشی خودرو برخورد می‌کند؟/ سردرگمی مشتریان درباره قیمت خودرو

خودروهای در استطاعت 10 دهک

واریز 5 هزار میلیارد تومان به جیب دولت از طریق فروش خودروهای وارداتی!

رهن گرفتن سند خودرو حذف شد

حذف شرط 1 سال رهن بودن سند خودرو؛ پرداخت مالیات یا دلالی کدام به صرفه‌تر است؟

تارای تصادفی هم‌قیمت تویوتا در سال 1395!

توضیح شورای رقابت در مورد حذف شرط رهن سند خودرو | جزئیات نخستین حراج خرده فروشی خودروهای سواری

گسل خودرویی فعال شد؟

رهن گرفتن سند خودرو شامل کدام طرح‌های خودرویی می‌شود؟

قیمت چانگان از سوی شورای رقابت تعیین شد

عرضه خودرو‌های وارداتی در بازار، پس از 4 سال کلید خورد

ژیان 250 میلیون تومان شد!

حذف و اضافه خودرو در اردیبهشت

زمان قرعه کشی خودروهای ثبت نامی مشخص شد+ جزئیات

خودروسازان باز هم تهدید کردند/ 7 استاندارد تعلیقی قابل اجرا نیست!

لیست خودروهای وارداتی به‌روز شد/ اعلام زمان عرضه محصولات خارجی

قیمت خودرو امروز 16 خرداد/ چرا قیمت خودرو کاهشی شد؟

بازی پوپولیستی در زمین خودرو

فصل مردودی واردات خودرو

افزایش قیمت 25 محصول ایران خودرو از اول تیر با مصوبه شورای رقابت/ 3 محصول ارزان شد (+جدول تغییر جدید)

تغییرات قیمتی زودهنگام محصولات خودرویی

انصراف 50 درصدی متقاضیان خودروهای مونتاژی در سامانه یکپارچه/ 20 درصد خریداران خودروهای داخلی پول واریز نکردند

شورای رقابت: اعتراض خودروسازان به قیمت‌ها مردود است

قیمت جدید 29 محصول تولیدی ایران‌خودرو اعلام شد

ریزش قیمت خودرو، معادلات را عوض کرد/ تقدسی: 50 هزار متقاضی در طرح یکپارچه فروش انصراف دادند

جزئیات لایحه واردات خودروهای کارکرده/ شرط تأسیس نمایندگی حذف شد

فردا؛ اعلام زمان تحویل خودروهای داخلی و مونتاژی

متقاصیان خرید خودرو بخوانند/ زمان آزاد شدن حساب وکالتی متقاضیان خودرو در سامانه یکپارچه مشخص شد

بایکوت خودرو در بهارستان

دستور شورای رقابت برای توقف فروش خودرو در بورس + جزییات

نتایج نوبت دهی خودروها مشخص شد؛ برداشت وجه از صبح فردا

دولت با گران کردن خودرو باز هم دستش را توی جیب مردم کرد

خبر جدید برای متقاضیان خرید خودرو/ نتایج اولویت‌بندی تحویل خودروهای فروش یکپارچه اعلام شد

تعرفه‌های نجومی برای خودروی وارداتی/ به فاصله چند متر خودروی 10 هزار دلاری 27 هزار دلار می‌شود

شرط پلاک فعال برای خرید خودرو در سامانه یکپارچه برای چه کسانی لغو شد؟

علت عدم تخصیص خودرو به برخی متقاضیان/ نتایج خودروهای فرسوده این هفته اعلام می‌شود

قیمت باورنکردنی خودرو در افغانستان/ سانتافه 1.7 میلیارد تومان!

رشیدی کوچی: در کجای دنیا 171 درصد، عوارض خودرو گرفته می‌شود؟ / دولت اگر می‌خواهد قیمت خودرو ارزان نشود، به طور رسمی اعلام کند