پیام آذری
پاسخ‌گویی استاندار آذربایجان شرقی به تماس‌های تلفنی مردم
سه شنبه 4 مهر 1402 - 16:44:22
پیام آذری - عابدین خرّم طی یک ساعت حضور خود در این مرکز، با شهروندان از طریقگفتگو و مسائل و مشکلات آنان را پیگیری کرد.
وی پس از ثبت درخواست‌های شهروندان، دستور‌ات لازم برای پیگیری مشکلات آن‌ها از سوی دستگاه‌های مرتبط صادر کرد.
وی با قدردانی از کارکنان سامانه 111 که پاسخگوی تماس‌های مردم هستند، بر حضور مستمر مسئولان دستگاه‌های اجرایی در این مرکز برای ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های آنان تأکید کرد.
استاندار آذربایجان شرقی پس از اتمام زمان ، در همان محل و در تماس تلفنی با مدیران نهاد‌های مربوطه، رفع مشکلات تماس گیرندگان را پیگیری کرد.
نماینده عالی دولت در استان در این راستا با مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی، شهردار منطقه تاریخی تبریز و مدیر امور شعب بانک رفاه در استان، گفتگو و دستورات لازم برای حل مشکلات تماس گیرندگان را صادر کرد.
سامانه تلفنی 111 یکی از مجاری ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور است که هر یک از آحاد مردم می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دولت و دستگاه‌های اجرایی را با آن مطرح کنند.
ارتقا و توسعه ارتباط مردم و دولت (111) که از ضریب نفوذ بالایی در دستگاه‌های اجرایی برخوردار است، با اصلاح رویکرد‌های خدمت‌رسانی در راستای استقرار میز خدمت، گام مهمی را در تسهیل شرایط تعاملات و پاسخگویی صحیح متناسب با شأن مردم برداشته است.
باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

http://www.Azari-Online.ir/Fa/News/610810/پاسخ‌گویی-استاندار-آذربایجان-شرقی-به-تماس‌های-تلفنی-مردم
بستن   چاپ