راههای ثبت و پیگیری مشکلات ارتباطی تلفن ثابت و همراه در جزیره کیش اعلام شد
پنجشنبه 1 خرداد 1404 - 14:01:34
|
|
پیام آذری - در راستای بهبود کیفیت خدمات ارتباطی و رفع مشکلات کیشوندان در حوزه ارتباطات ثابت و سیار، ساکنان جزیره کیش میتوانند مشکلات خود را از طریق سامانههای اپراتورها و نیز سامانه 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت و پیگیری کنند.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد کیش، براساس اعلام مدیریت تلهکیش، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مرجع اصلی بررسی و رسیدگی به شکایات کاربران از شرکتهای ارائهدهنده خدمات ارتباطی است؛ چرا که این شرکتها مجوز فعالیت خود را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، زیرمجموعه این وزارتخانه، دریافت میکنند. محمد عزیزی، رییس اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش، با اشاره به آغاز ساخت شش سایت جدید برای تجمیع پوشش تلفن همراه در جزیره، تصریح کرد: توسعه زیرساختهای ارتباطی با هدف تأمین نیازهای ارتباطی کیشوندان و گردشگران در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد. همچنین، پیگیری درخواستهای مردمی از طریق اپراتورهای فعال و نهادهای قانونی همچون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات انجام میشود. وی خاطرنشان کرد کاربران برای ثبت درخواست بررسی مشکلات ارتباطی خود میتوانند از روشهای زیر استفاده کنند: همراه اول: شمارهگیری 9990 از خطوط همراه اول و 091299990 از سایر خطوط ایرانسل: تماس با 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از خطوط دیگر رایتل: شمارهگیری 200 از خطوط رایتل و 09202000000 از سایر خطوط تلهکیش: تماس با شماره 0764411 یا مراجعه به سامانه گفتوگوی آنلاین support.telekish.ir عزیزی تأکید کرد: پس از ثبت درخواست و دریافت کد پیگیری، اپراتورها موظفاند نسبت به بررسی موضوع و ارائه پاسخ مناسب اقدام نمایند. در صورت عدم حصول نتیجه، کاربران میتوانند موضوع را از طریق سامانه جامع ارتباط مردمی وزارت ارتباطات به نشانی www.195.ir یا تماس با شماره 195 پیگیری کنند. به گفته وی، این ساز و کار برای تسهیل ارتباط میان کاربران و نهادهای خدماتدهنده و نیز بهبود کیفیت شبکههای ارتباطی جزیره در نظر گرفته شده است.
http://www.Azari-Online.ir/Fa/News/827651/راههای-ثبت-و-پیگیری-مشکلات-ارتباطی-تلفن-ثابت-و-همراه-در-جزیره-کیش-اعلام-شد
|