پیام آذری
صدور دستور رسیدگی به مشکلات در دیدار مردمی استاندار آذربایجان شرقی
چهارشنبه 30 شهريور 1401 - 14:36:06
پیام آذری - به گزارش ایرنا، در این دیدار تعدادی از اقشار مختلف مردم مسایل و مشکلات خود را با عابدین خرّم در میان گذاشتند و دستورات لازم برای مساعدت و همکاری در جهت رفع مشکلات آنها به مدیران و مسئولان اجرایی از سوی استاندار آذربایجان شرقی صادر شد.
جمعی از معاونان و مدیران کل استانداری و نهادهای دولتی مستقر در آذربایجان شرقی نیز استاندار را دراین دیدار، همراهی و دستورهای صادر شده را برای رفع مشکلات مراجعان پیگیری کردند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
در این ملاقات که مراجعه‌کنندگان آن از طبقات و گروه‌های شغلی مختلف بودند، مشکلات و مطالباتی از قبیل اشتغال، بهداشت و درمان، وام خود اشتغالی، واگذاری زمین، مشکل برج 300 واحدی شهرستان اسکو، محله ملازینال و بزرگراه خواجه- ورزقان- خاروانا، مطرح و پس از صدور دستور پیگیری از سوی استاندار، پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات توسط مدیران اجرایی انجام شد.
در این دیدار جانباز 70 درصد به همراه همسر و فرزندش برای حل مشکل اشتغال فرزندانش آمده بود، جوان 45 ساله ای که به دلیل ابتلا به بیماری خاص دچار مشکلات متعدد از جمله بیکاری و معیشتی شده بود که دستور مساعدت و همکاری برای حل مشکلات آنان صادر شد.
یکی از اهالی محله حاشیه نشین ملازینال تبریز نیز به نمایندگی از مردم محله برای پیگیری مشکلات مختلف از جمله مسایل زیرساختی و بهداشتی محله حضور داشت که دستور تشکیل کارگروه رسیدگی به مسایل ملا زینال در اسرع وقت توسط فرمانداری تبریز با حضور دستگاه های مرتبط صادر شد.
گروهی چهار نفره نیز به نمایندگی از مردم شهرستان ورزقان با درخواست رسیدگی به وضعیت پروژه بزرگراه خواجه-ورزقان با استاندار دیدار و گفت و گو کردند که دستور رسیدگی به وضعیت پروژه از سوی استاندار صادر و مسوولان زیربط نیز در این دیدار پاسخگوی موارد مطرح شده از سوی شهروندان بودند.
گروهی دیگر از جوانان شهرستان اسکو در خصوص مسایل برج 300 واحدی این شهرستان حضور داشتند که مقرر شد فرماندار شهرستان به جد پیگیر اجرای حکم قضایی این مجتمع مسکونی باشد.
سامانه تلفنی 111 یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) است که همه مردم می‌توانند پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دستگاه‌های دولتی را با آن مطرح کنند.
این سامانه از ضریب نفوذ بالایی در دستگاه‌های اجرایی برخوردار است و با اصلاح رویکردهای خدمت‌رسانی در راستای استقرار میز خدمت، گام مهمی را در تسهیل شرایط تعاملات و پاسخگویی صحیح متناسب با شأن مردم برداشته است.
سامانه ارتباطی 111 با نظارت بر شیوه ارتباطات مردمی دستگاه‌های اجرایی، خلاءهای موجود را شناسایی کرده و در صورت تخطی سازمان‌های ذی‌ربط از چارچوب قانونی، نقش مطالبه‌گری از جانب مردم را ایفا کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
کلیه مسائل و مشکلات مردم که از طریق سامانه 111 طرح می‌شود، به دستگاه‌های ذی‌ربط ارجاع داده می‌شود و دستگاه‌ها موظف به پیگیری و حل مشکلات طرح‌شده در چارچوب وظایف و اختیارات قانونی خود می‌باشند.
درخواست کنندگان ملاقات با استاندار آذربایجان شرقی می توانند از طریق سامانه 111 درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.
برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز استانداری آذربایجان شرقی

پیام آذری

منبع: ایرنا
کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز استانداری آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی تبریز استانداری آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی صادر شد
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد 36059165 را به همراه موضوع به شماره 100010022100 پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 1382/10/17 مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

http://www.Azari-Online.ir/Fa/News/497580/صدور-دستور-رسیدگی-به-مشکلات-در-دیدار-مردمی-استاندار-آذربایجان-شرقی
بستن   چاپ