پیام آذری- عابدین خرم در همایش مدیران حراستهای
تابعه استانداری آذربایجان شرقی شامل فرمانداریها، بخشداریها و
شهرداریها، با حضور استاندار و معاون مرکز حراست وزارت کشور در تبریز با
تأکید بر اینکه حراستها باید به عنوان یک ضرورت جدی، سازمان خود را رصد و
پایش کنند، اظهار کرد: برخی مسائل و اتفاقات کوچک که ظاهراً بسیار کم اهمیت
هستند میتوانند با موج سواری دشمنان تبدیل به شرایط فوق
العاده و اگر به موقع کنترل نشوند تبدیل به
مسأله امنیتی شوند.
وی تصریح کرد: مدیران حراست باید در شناسایی
مسائل درون سازمانی دقیق بوده و با آموزش، شناخت، هماهنگی و همکاری،
پیشگیری و تذکر به موقع، جلوی اتفاقات احتمالی را بگیرند.
خرم با بیان اینکه وظیفه اصلی حراست هر
سازمان، صیانت از داراییهای معنوی آن است، افزود: حیثیت و کرامت افراد
برای ما خیلی مهم است و دارایی معنوی قابل ارزش گذاری نیست.
وی گفت: مدیران حراست برای حفظ امکانات مادی سازمان هم باید برنامه و طرح حفاظتی فعال داشته باشند.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مشکل
اساسی سیستم اداری، بی توجهی به مخاطبان و مراجعان است که موجب نارضایتی
میشود، افزود: رضایت مخاطبان یک اصل بوده و به راحتی قابل دسترسی است.
وی در پایان متذکر شد: حراستها باید امین سازمان باشند و با امین بودن مورد اعتماد قرار میگیرند.
http://www.Azari-Online.ir/Fa/News/497748/مشکل-اساسی-سیستم-اداری-بیتوجهی-به-مخاطبان-و-مراجعان-است