چهارشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۴

گفتگو

اشارک، پل ارتباطی چندرسانه‌ای با بیمه‌شدگان ناشنوا

اشارک، پل ارتباطی چندرسانه‌ای با بیمه‌شدگان ناشنوا
پیام آذری - تبریز-مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی، راه‌اندازی سامانه اشارک را پل ارتباطی چندرسانه‌ای کارشناسان بیمه با بیمه‌شدگان ناشنوا عنوان کرد.
  بزرگنمايي:

پیام آذری - تبریز-مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی، راه‌اندازی سامانه اشارک را پل ارتباطی چندرسانه‌ای کارشناسان بیمه با بیمه‌شدگان ناشنوا عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، محمدرضا میرزایی روز چهارشنبه با بیان این مطلب اظهار کرد: از اردیبهشت ماه 1404 سامانه اشارک به منظور دسترسی غیرحضوری و آسان افراد کم‌شنوا و ناشنوا به خدمات بیمه سلامت راه‌اندازی شده است.
وی افزود: با راه اندازی این سامانه و با افزوده شدن امکانات هوش مصنوعی به پورتال سازمان بیمه سلامت ایران، مردم و همچنین افراد ناشنوا می‌توانند با کلیک روی آیکون اشارک در پایین صفحه به لینک https://caic.ihio.gov.ir مراجعه و به صورت تایپی سوالات و موضوعات بیمه‌ای خود را با سامانه پاسخگویی مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی مطرح کرده و پاسخ خود را از هوش مصنوعی و یا کارشناسان بیمه سلامت ایران دریافت کنند.
مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: این موضوع کمک شایانی به افراد کم شنوا و ناشنوا در تعامل دو سویه با بیمه سلامت خواهد داشت.
میرزایی تأکید کرد: ضمن توسعه درگاه چت آنلاین که با هوش مصنوعی تقویت شده، درگاه جدید تماس تصویری نیز راه اندازی شده است و از این طریق کارشناسان پاسخگو و مسلط به زبان اشاره، پاسخگوی سوالات ناشنوایان و کم شنوایان از طریق تماس تصویری و چند رسانه‌ای خواهند بود.
وی ادامه داد: به منظور اطلاع‌رسانی عمده به افراد کم‌توان با سازمان بهزیستی، معاونت درمان و معاونت بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی تبریز، مراغه و سراب مکاتبات لازم انجام شده تا این عزیزان بتوانند در صورت نیاز با کارشناسان بیمه سلامت ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را در خصوص بیمه مطرح کنند.
گفتنی‌ست این اقدام در جهت رفاه حال بیمه‌شدگان بیمه سلامت و تسهیل در دریافت خدمات توسط مراجعین کم‌توان انجام گرفته است.


نظرات شما