شنبه ۶ تير ۱۴۰۵

اجتماعی

رفع تصرف ۱۶.۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان هوراند

رفع تصرف ۱۶.۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان هوراند
پیام آذری - هوراند- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری هوراند گفت: ۱۶.۵ هکتار از اراضی ملی این شهرستان از دست متصرفان خارج و به بیت‌المال بازگشت داده شد.
  بزرگنمايي:

پیام آذری - هوراند- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری هوراند گفت: ۱۶.۵ هکتار از اراضی ملی این شهرستان از دست متصرفان خارج و به بیت‌المال بازگشت داده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود محمدزاده روز شنبه گفت: با هدف حفاظت از اراضی ملی و صیانت از حقوق بیت‌المال اراضی واقع در پلاک نواسر، بر اساس حکم قطعی رفع تصرف شد و به بیت‌المال بازگردانده شد.
وی افزود: این عملیات با حضور مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری، نمایندگان دستگاه قضائی و عوامل انتظامی انجام شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان هوراند با تأکید بر لزوم برخورد قانونی با هرگونه تصرف غیرمجاز اراضی ملی، از شهروندان خواست در حفظ و صیانت از منابع طبیعی با این اداره همکاری کنند.


نظرات شما