رسیدگی به درخواست 60 شهروند در دفتر خدمات الکترونیک محله مشیریه
شهرداری تهران
بزرگنمايي:
پیام آذری - سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه در بیست و یکمین جلسه رسیدگی به مسائل شهری شهروندان منطقه 15 که به صورت هفتگی در دفتر خدمات الکترونیک شهر انجام میشود به درخواست 60 شهروند در دفتر محله مشیریه پاسخ گفت.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهدی حضرتی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری این منطقه گفت: با هدف ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان روزهای شنبه هر هفته و با اطلاع رسانی قبلی از طریق نصب بنر و پیامک به شهروندان، در یکی از چهار دفتر خدمات الکترونیک شهر منطقه حضور یافته و به مسائل و مشکلات شهروندان رسیدگی میشود.
در این دیدار مسائل و درخواست هایی نظیر تثبیت تجاری، بررسی تراکم، تسهیل در صدور پروانه ساختمانی و گواهی و... به صورت چهره به چهره رسیدگی شد.
همچنین شهروندان میتوانند از طریق بنرهای اطلاع رسانی نصب شده در معاونت شهرسازی و معماری و دفاتر خدمات و دریافت پیامک، از محل و زمان دیدارهای بعدی معاون شهرسازی و معماری با شهروندان باخبر شوند.
انتهای پیام/
-
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹:۰۰
-
۱۴ بازديد
-

-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/630035/