پیام آذری

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام آذری - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/673720/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برداشت نخود از مزارع مهاباد آغاز شد؛ پیش‌بینی تولید 4 هزار تُن

60 کیلومتر راه و بزرگراه آذربایجان غربی زیربار ترافیک می‌رود

اقتصاد گویا گزارش می دهد/ بیمه باربری دی؛ همراه مطمئن کالاهای تجاری

صمیمی: مسئولان میرآباد باید در مسیر توسعه، به موضوع فضاهاى آموزشى و کیفیت آموزشى و پرورشى توجه کنند + تصاویر

شور و حال پلدشتی‌ها در ماه محرم

احیای فریضتین، راهبردی برای ارتقای فرهنگ سازمانی

انجام 234 مورد نظارت بر طرح‌های واگذارشده در آذربایجان غربی

وصول به موقع عواید اجاره از اراضی ملی واگذار شده

حرکت دستجات عزاداری محله عالی قاپو در بازار

جامعه بین‌الملل در برابر هجمه هدفمند به زیرساخت‌های علمی ایران سکوت نکند

مراسم شهدای اقتدار ایران

آلبوم «حزن فرات» در اردبیل رونمایی می‌شود

تقویت وحدت و انسجام ملی، یک وظیفه همگانی است

60 کیلومتر راه و بزرگراه آذربایجان غربی زیربار ترافیک می رود

آذربایجان غربی نیازمند سرمایه‌گذاری هوشمندانه، توسعه زیرساخت‌های صنعتی

صرفه جویی 19000 مترمکعب آب در آبخوان های بوکان

8 نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در آذربایجان غربی تا پایان امسال اصلاح می‌شود

اردبیل از قطب های مهم تولید مرغ در کشور

کارآموزی و کارورزی هنرجویان هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش سطح استان در حال برگزاری می باشد

تأکید دادستان عمومی و انقلاب ارومیه به تسریع در احداث و ایمن سازى مدارس + تصاویر

صمیمی: اجراى طرح نمادیکی از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش است/ پیشگیرى از آسیب هاى اجتماعى اولویت اصلی ماست

روایت حماسه بر چهره شهر؛ گذری در شهرنگاره‌های تبریز

فصل فوق‌فشرده برای تراکتور، سپاهان و استقلال؛ پرسپولیس راحت شد!

پیش‌بینی تولید بیش از 79 هزار تن سیب زمینی در آذربایجان شرقی

نهضت راهسازی در محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی

8 نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای تا پایان امسال اصلاح می‌شود

بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوص در اجرای طرح‌های مسکن شهرستان پیرانشهر

وصول بیش از 33 میلیارد ریال عواید اجاره و فروش اراضی واگذاری در آذربایجان غربی

الزام ثبت‌نام محصولات زراعی و گلخانه‌ای آذربایجان غربی در سامانه سماک برای دریافت کد QR

پیام استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

توزیع بیش از 24 هزار تن کود یارانه‌ای در آذربایجان غربی

رقابتهای رنکینگ گلف کروکت اردبیل

ایجاد شعب ویژه رسیدگی به جرایم منظومه‌های ماهواره‌ای در اردبیل

وقایع روز پنجم محرم الحرام؛ ذکر شهادت عبدالله بن الحسن (ع)

کنترل نرخ‌ کالاهای اساسی با نظارت مستمر در اردبیل

1.3 میلیون مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند

واگذاری13 منطقه گردشگری اردبیل به بخش خصوصی

برداشت 12 هزار تن دانه روغنی کلزا در استان اردبیل

نفوذ توده‌های گردوخاک در آذربایجان‌ شرقی

مناسبت روز/ سه‌شنبه، 10 تیرماه

پیش‌بینی تولید بیش از 79 هزار تن سیب زمینی در آذربایجان شرقی

اجتماع ضد صهیونی دستجات و هیئات تبریز برگزار می شود

متقاضیان ثبت‌نام پایه هفتم مدارس شاهد و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر

ترفند تا کردن لباس!

تمدید مهلت ثبت‌نام کلاس اولی‌ها

شهادت 30 دانش آموز و 7 معلم در جنگ 12 روزه / تدوین سناریوهای احتمالی برای شرایط ویژه

برنامه‌های آموزش و پرورش به شکل قابل قبولی در حال پیشرفت است

اختصاصی بانکداری ایرانی؛ گزارش عملکرد شرکت بیمه دی در سال 1403 و چشم‌انداز سال 1404

افزایش 32 درصدی اعتبارات عمرانی مرند

ایجاد موزه حیات وحش در اسکو