پیام آذری

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام آذری - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/673720/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

یک وسیله که لازم داری رو ساده درست کن

تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس

تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی

(ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد

هشدار نارنجی به کشاورزان؛ گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید

وقوع سیل در انگشتجان تسوج

سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم

ماجرای ارتباط ساواک با پدر مهران غفوریان چیست؟

دو حادثه رانندگی با 15 مصدوم در اردبیل

آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل

کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد درگذشت

کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت + سوابق

آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان

تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور

سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می‌شود

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در تبریز

هشدار هواشناسی نسبت به بارش رگبار و رعد و برق

مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد

هشدار نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور

استاندار همدان با همسر و فرزندان شهید شناسائی شده رنجنوش دیدار کرد

تصاویر آخرالزمانی از سیل وحشتناک شبستر؛ خودروها بلعیده شدند

تمرین تراکتور تعطیل شد

آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل

امحای 2 تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب

آبگرفتگی معابر در خوی

مسن‌ترین معلم ایران درگذشت

کهن‌ سال‌ ترین معلم ایران درگذشت

تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در میاندوآب

سیل در شبستر خودروها را با خود برد! | سرعت و حجم آب را ببینید

چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد

معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز

یک کشته و 8 زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان

وقوع سیل در برخی مناطق آذربایجان شرقی

قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه

برپایی کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم در مراغه

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران

برادر مهران غفوریان: پدر من ساواکی نبوده / فرد حاضر در ویدیو‌های منتشره را نمی‌شناسم

تمجید میرجلال‌الدین کزازی از «مست عشق»

یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر

مدیریت سدهای مشترک با استان‌های همجوار، به اردبیل واگذار شود

آمریکا بزرگترین طاغوت جهان است

تاکید امام جمعه اهل سنت ارومیه برتکریم کارگران و معلمان

اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین

نجات 7 نفر گرفتار در مناطق سیلابی و ارتفاعات دیزج دیز خوی

پیشرفت 80 درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش

افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به 3 روز در هفته

لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی + فیلم

نجات 7 نفر در ارتفاعات دیزج دیز خوی

بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد

سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه 10 متر باکو نرسیدند