پیام آذری

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام آذری - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/673720/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

متقاضیان ثبت‌نام پایه هفتم مدارس شاهد و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر

ترفند تا کردن لباس!

تمدید مهلت ثبت‌نام کلاس اولی‌ها

شهادت 30 دانش آموز و 7 معلم در جنگ 12 روزه / تدوین سناریوهای احتمالی برای شرایط ویژه

برنامه‌های آموزش و پرورش به شکل قابل قبولی در حال پیشرفت است

اختصاصی بانکداری ایرانی؛ گزارش عملکرد شرکت بیمه دی در سال 1403 و چشم‌انداز سال 1404

افزایش 32 درصدی اعتبارات عمرانی مرند

ایجاد موزه حیات وحش در اسکو

زلزله 4.2 ریشتری پیرانشهر را لرزاند

دستگیری کلاهبردار تلفنی توسط پلیس میانه

کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها با استفاده از ظرفیت نهادهای ارفاقی

برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم توسط 57 هیئت مذهبی در چالدران

انفجار در ارومیه؛ علت خنثی سازی مهمات به جا مانده از جنگ 12 روزه است

زمین لرزه 4.2 ریشتری پیرانشهر را لرزاند

آمادگی مراکز خرید گندم در آذربایجان شرقی

شور حسینی در اردبیل

تولیدات کشت و صنعت پارس 15 درصد افزایش یافت

فرزند کاظم صدیقی در زندان است

پزشکیان: نباید عده‌ای فکر کنند عقل کل هستند و همه چیز را فقط آنها می‌فهمند

لیست غذاهای کم کالری برای کاهش وزن

توسعه صنایع تبدیلی ثروت آفرینی را در مغان رقم می‌زند

تغییر زمان برگزاری آیین بزرگداشت شهدای تجاوز رژیم صهیونی به تبریز

آویز در خانه درست کن!

کشف 25 تن گندم قاچاق در مراغه

نخستین بار در عجب‌شیر؛ پرورش ماهی در استخرهای کشاورزی آغاز شد

تغییر ساعات کاری بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کیش

مدیرعامل منطقه آزاد کیش با ابراز رضایت از ذخیره کالاهای اساسی، بر نظارت مستمر بر قیمت ها تاکید کرد

افتخارآفرینی رزیدنت قلب وعروق دانشگاه علوم پزشکی ارومیه درعرصه های ملی و بین المللی

مدرسه تاریخی هدایت ارومیه میزبان زائران حسینی

پدافند درمانی اردبیل باید توسعه یابد

بی توجهی به امر به معروف حادثه کربلا را رقم زد

احیای چاه آب راکد در بستان آباد و برخورد قاطع با انشعابات غیرمجاز

سرپرست دانشگاه شهید مدنی آذربایجان منصوب شد

بهره برداری از ١١ پروژه در قالب نهضت توسعه عدالت آموزشى در شهرستان سلماس

تابلو‌های مراکز تاریخی و گردشگری در ورودی‌های ارومیه نصب شود

آشنایی کارکنان شرکت هواپیمایی با جاذبه‌های گردشگری منطقه آزاد ماکو

انتصابات براساس توانمندی و تخصص است

کشف لاشه کل وحشی و شناسایی مظنونان در خوی

جمع آوری پسماند‌های عمرانی در محور‌های مواصلاتی ارومیه

سرانه فضاهای آموزشی سلماس را افزایش می دهیم

دیدار چهره به چهره استاندار آذربایجان غربی با مردم

افزایش 90 درصدی اجرای احکام رفع تصرف در آذربایجان‌غربی

سرانه فضا‌های آموزشی سلماس افزایش می یابد

بهسازی واگن‌های مسافری آذربایجان‌غربی در دستور کار راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران

بازدید سرزده استاندار آذربایجان‌غربی از مدیریت شعب یکی ازبانکها

تصویب 28 طرح سرمایه‌گذاری در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی

بیش از یک هزار مورد تغییر کاربری غیرمجاز در آذربایجان‌غربی شناسایی شد

درماندگی نتانیاهو سوژه کاریکاتوریست اردبیلی شد

هشدار زرد رگبار تابستانه و تندباددر آذربایجان غربی

دیدار فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران با خانواده شهید کیومرث کوثری مقدم