پیام آذری

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام آذری - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/673720/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نخستین کتیبه ساسانی به عنوان اولین سند مکتوب شهر آباده کشف شد

کاهش آسیب‌های ناشی از جنگ با کمک علم روانشناسی

گواه قهرمانی باشگاه تراکتورسازی تبریز زیر سایه بلوغ مدیریت زنوزی

تصویر؛ استقبال مردم ارومیه از آخرین پادشاه قاجار

مصرف گوجه‌فرنگی می‌تواند جلوی افزایش وزن را بگیرد

پایان، غول ترک جام را بلعید!

مس سونگون 0 – 0 نیروی زمینی: تساوی سرد در تبریز

جشن بزرگ «دخترم؛ افتخار ایران» در ارومیه+تصاویر

مبارزه با آفت سن در 120 هزار هکتار از مزارع آذربایجان غربی

قتل عام در مرز ایران و آذربایجان | فیلم

ساخت طولانی‌ترین پل معلق کشور در آذربایجان‌شرقی

آماده افزایش مراودات تجاری با جمهوری آذربایجان هستیم

معرفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیرانشهر

اجرای 50 درصد ازطرح‌های آبیاری نوین استان در پلدشت

بررسی مسائل و مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی

تصویب 14 شاخص عمرانی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در آذربایجان غربی

در دیدار استاندار با رئیس طرف آذری کمیسیون مشترک اقتصادی اتفاق افتاد

سرویس مدرسه دخترانه در آتش سوخت/ 9 دانش آموز راهی بیمارستان شدند

جشن بزرگ «دخترم؛ افتخار ایران» در ارومیه

اهتمام دولت چهاردهم بر بزرگداشت هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد شهدای دولت

توسعه عدالت آموزشی در دستور کار آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

خبر خوش برای مالکان اراضی فاز دوم شهرک خاوران

صدور کارت مرزنشینی برای افراد سه دهک اول و نیازمندان

خبرش خوش برای مالکان اراضی فاز دوم شهرک خاوران

اتصال 2 هزار خانوار سلماسی به فیبر نوری

احصا و پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی آذربایجان غربی

لزوم تدوین قوانین پایدار درآمدی برای شهرداری‌ها

استاندار آذربایجان غربی پیگیر حادثه دانش‌آموزان مصدوم ارومیه شد

ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی معرفی می‌شود

شیوع سرخک در کمین است؛ دلیل؟ مهاجرانِ واکسینه‌نشده!

بقای آقای گل در تبریز تقریبا قطعی شد!

لیگ یک: مساوی بی روح در هوای سرد تبریز

کنان ییلدیز کار دست خودش و یوونتوس داد؛ محرومیت 2 جلسه‌ای ستاره بیانکونری تأیید شد

تخصیص 50 میلیارد تومان برای تامین آب شرب مرند

پرچم رضوی در تبریز به اهتزار درآمد

زمان بازگشایی مرز ایران و جمهوری آذربایجان فرا رسیده | باید مسیر ریلی جلفا به نخجوان احیا شود

مبارزه با آفت سن مادری در120 هزار هکتار از مزارع غلات آذربایجان غربی

14 هزار فرهنگی آذربایجان شرقی در فرآیند انتخاب معلم نمونه شرکت کردند

کلنگ زنی 9 پایگاه امداد و نجات و یک ساختمان اداری در آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان غربی پیگیر حادثه دانش آموزان مصدوم ارومیه شد

5 دانش آموز ارومیه ای مصدوم تحت مداوا؛4 دانش آموز ترخیص شد

اولین نقش زن در خانواده توسط دختران ایفا می شود

دستگیری سارق دوچرخه و کشف اموال مسروقه در محمودآباد

عکس/ استقبال مردم ارومیه از احمدشاه قاجار

کشف کتیبه باستانی هزار و 500 ساله در آباده فارس

حادثه برای دانش‌آموزان دختر در ارومیه‌؛ 11 نفر مصدوم شدند

در سفر یک روزه پزشکیان به باکو چه گذشت؟/ دیدار در سواحل خزر و در میان مردم تبریز و اردبیل

در سفر یک روزه پزشکیان به باکو چه گذشت؟/ از دیدار در سواحل خزر و تا احساس غربت نکردن آقای رئیس جمهور

رمز ماندگاری گفتمان شهید رئیسی، مردم‌داری و حضور میدانی است

تعداد مصدومان آتش‌سوزی سرویس مدرسه ارومیه به 11 نفر رسید