اقتصاد تهران گزارش می دهد/ دستاوردهای بیمه دی از نمایشگاه هفدهم؛ بیمه دی با دست پر از نمایشگاه صنعت مالی برگشت
اقتصادی
بزرگنمايي:
پیام آذری - حضور و ظهور شرکتهای مختلف در نمایشگاههای داخلی و بین المللی علاوه بر ثبیت جایگاه آنان در ذهن مخاطبان و ارتباطگیری موثر با مشتریان، زمینهساز نمایش محصولات و دستاوردهای آنان است.
به گزارش اقتصادتهران ، بدون شک یکی از پر مخاطب ترین نمایشگاههایی که در کشورمان برگزار میشود، نمایشگاه صنعت مالی است که هفدهمین دوره آن هفته گذشته از 18 لغایت 21 خردادماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا شد. این نمایشگاه علاوه بر آن که میزبان شرکتهای بیمه و نیز بانکها و سازمانهای بخش خصوصی بود، علاقمندان زیادی را برای بازدید به سوی خود کشاند.
شرکت بیمه دی از شرکتهای توانمند بخش خصوصی کشورمان نیز در این نماشگاه، پر قدرت حاضر شد به طوری که توانست علاوه بر رونمایی از باشگاه مشتریان خود، تفاهم نامههای مختلفی با شرکتهای هدف منعقد کند که یکی از آنان انعقاد تفاهمنامه با خانه صنعت، معدن و تجارت کشور بود.
علاوه بر این از باشگاه مشتریان بیمه دی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی رونمایی شد، اقدامی که از آن به عنوان گامی نو در هوشمندسازی خدمات بیمهای یاد میشود.
به بیان دیگر این شرکت در ادامه مسیر تحول دیجیتال و با تمرکز بر مشتریمداری، از باشگاه مشتریان بیمه دی در این نمایشگاه رونمایی شد.
هدف از رونمایی باشگاه مشتریان بیمه دی را شاید به طور خلاصه بتوان در بهبود تجربه کاربران، ارتقای هوشمندسازی خدمات، افزایش وفاداری مشتریان و توسعه فروش خردهفروشی و فروش متقاطع عنوان کرد، هدفی که به طور حتم گامی مهم در راستای توجه بیش تر به نیاز بیمه گزاران و نیز اقدامی در راستای مشتری مداری محسوب میشود.
این در حالی است که رئیس کل بیمه مرکزی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات بیمه دی در مسیر دیجیتالیسازی فرآیندها، راهاندازی این باشگاه را گامی مهم در جهت توسعه فرهنگ بیمه عنوان کرد.
از سوی دیگر و در حاشیه برگزاری نمایشگاه، دکتر هادی عبدالهی مدیرعامل شرکت بیمه دی، محصول نوین دیدار این شرکت را به عنوان یکی از بهترین محصولات صنعت بیمه کشور معرفی کرد و با اشاره به روند رو به رشد دیجیتالسازی در صنعت بیمه، از ارتقای اپلیکیشن دیدار به یک سوپر اپلیکیشن با خدمات جامع بیمهای، درمانی و مالی در آینده ای نزدیک خبر داد.
لازم به ذکر است تعداد کاربران فعال اپلیکیشن دیدار که از مرز 720 هزار نفر عبور کرده است، به عنوان یکی از با کیفیت ترین محصولات شرکت بیمه دی، زمینه ساز تحولی جدی در شرکت بیمه دی و نیز کل صنعت بیمه کشور به شمار میرود.

این در حالی است که مهندس اوحدی، معاون رییسجمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در نخستین روز گشایش نمایشگاه صنعت مالی کشور در بازدید از غرفه شرکت بیمه دی، ضمن تاکید بر تقویت این سوپر اپلیکیشن بر ضرورت توسعه و افزایش خدمات دیجیتالی نصب شده بر روی آن به عنوان گامی اساسی در راستای تسهیل امور بیمه گزاران یاد کرد.
میزبانی بیمه دی از مدیران سندیکای بیمه گران ایران و پژوهشکده بیمه، امضای تفاهمنامه که بدان اشاره شد، برگزاری نشست خبری مدیرعامل شرکت بیمه دی در کنار رونمایی از باشگاه مشتریان و بالاخره تاکید دکتر عبدالهی بر همافزایی مدیران صنعت بیمه، در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت بیمه سینا در بازدی از غرفه این شرکت، همگی دستاوردهای بسیار خوبی برای شرکت بیمه دی بود که در نمایشگاه هفدهم موجب اثربخشی فراوان حضور این شرکت در نمایشگاه هفدهم گردید.
بیمه دی مصمم است با جهشی بزرگ در سال 1404 علاوه بر آن که موجبات رضایتمندی بیمه گزارانش را فراهم سازد، تحولی بزرگ در صنعت بیمه کشور به وجود آورد. به طور حتم استراتژی در پیش گرفته شده توسط تیم مدیریتی این شرکت در آیندهای نزدیگ همگان را شگفت زده خواهد کرد.
لینک خبر
-
يکشنبه ۸ تير ۱۴۰۴ - ۰۸:۱۸:۱۱
-
۱۰ بازديد
-

-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/832310/