پیام آذری

آخرين مطالب

این ستاره‌ها به طرز عجیبی عاشق ازدواج‌ هستند! فرهنگي

این ستاره‌ها به طرز عجیبی عاشق ازدواج‌ هستند!
  بزرگنمايي:

پیام آذری - حتما افرادی را می‌شناسید که پس از اولین شکست در زندگی مشترک و طلاق گرفتن، دور ازدواج دوباره را خط می‌کشند و به طور کلی امیدشان به ازدواج را از دست می‌دهند.

ا مطالعه این مقاله درخواهید یافت چنین اخلاقی جایی دربین ستاره‌های مشهور هالیوود ندارد و آن‌ها حتی پس از ششمین شکست در ازدواج هم با امید و انگیزه فراوان سراغ هفتمی می‌روند.
لیسا ماری پریسلی با 4 ازدواج

پیام آذری


اولین ازدواجِ دخترِ یکی از مشهورترین موزیسین‌های تاریخ یعنی الویس پریسلی با یک موزیسین بود. لیسا ماری پریسلی در سال 1988 با دنی کیو ازدواج کرد و آن‌ها 6 سال بعد و پس از تولدِ دو فرزند در سال 1994 از هم جدا شدند.
تنها چند هفته پس از نهایی شدنِ طلاق با دنی کیو، لیسا با مایکل جکسون ازدواج کرد. آن‌ها به لطف شهرت پدرِ لیسا همدیگر را می‌شناختند و در نهایت در سال 1994 با هم ازدواج کردند، ازدواجی که البته چندان دوام نیاورد و کارِ مایکل و لیسا در سال 96 به طلاق انجامید. درخواست طلاق از طرف لیسا بود هرچند که بارها پس از آن درباره عشقِ زیادش به مایکل جکسون صحبت کرده است.
اگر فکر می‌کنید دوبار طلاق باعث شده دختر پریسلی از زندگی مشترک نا امید شود، اشتباه می‌کنید. لیسا ماری پریسلی در سومین ازدواجش در سال 2002 با نیکلاس کیج ازدواج کرد، زندگی مشترکی که حتی یک سال هم دوام نیاورد و پیش از پایان سال 2002 آن‌ها از هم جدا شدند. چهارمین همسر لیسا، یک نوازنده گیتار به نام مایکل لاکوود بود و لیسا و مایکل در طی این ازدواج صاحب دو فرزند دوقلو شدند. همان‌طور که احتمالا می‌توانید حدس بزنید کار لیسا و مایکل هم به طلاق ختم شد و آن‌ها پس از 10 سال زندگی مشترک درخواستِ مشترکی برای طلاق ارائه دادند.
پامِلا اندرسون با 6 ازدواجِ ناقابل

پیام آذری


تعداد ازدواج‌های پاملا اندرسون آنقدر زیاد هست که مجبور باشیم تنها به مرور نامِ داماد‌ها بسنده کنیم. در بین شوهرهای پاملا اندرسون می‌توان به نام‌هایی چون تامی لی و کید راک از بینِ موزیسین‌ها، تهیه کننده سینما جان پیترز و بادی‌گاردِ اختصاصیِ پاملا دن هِیهِرست اشاره کرد.
جالب است بدانید پاملا اندرسون در کنارِ ازدواج با این نام‌ها، با فردی به نام ریک سالومون دوبار ازدواج کرده است. پاملا اولین بار در سال 2007 با ریک ازدواج کرد که کار آن‌ها به طلاق ختم شد و در سال 2014 این زوج دوباره شانسشان را امتحان کردند.
هایدی کلوم با 3 ازدواج

پیام آذری


هایدی کلوم در اولین گام در سال 1997 با ریک پاپینو ازدواج کرد. ریک پاپینو را هرچند که بعضی به عنوان بازیگر هم می‌شناسند اما در واقع استایلیست و آرایشگر موی بسیار معروفی است. این زندگی مشترک برای هایدی و ریک تا سال 2002 دوام آورد و پس از آن هایدی شانسش را با یک موزیسین بسیار مشهور امتحان کرد. زندگی مشترک هایدی و سیل هم در سال 2014 و با درخواستِ هایدی به پایان رسید.
این مدل مشهور در حال حاضرهمسرِ یک نوازنده گیتارِ مشهور یعنی تام کاولیتز به حساب می‌آید. البته نوازنده Tokio Hotel 16 سال از هایدی کوچکتر است و یا این وجود به نظر نمی‌رسد این فاصله سنی برای این زوجِ مورد توجه مشکلی ایجاد کرده باشد.
شان بین با 5 ازدواج

پیام آذری


اولین ازدواجِ این بازیگر 7 سال دوام آورد. شان در اولین تلاشش تصمیم گرفت با یکی از دوستانِ دوران مدرسه‌اش ازدواج کند. پس از اولین طلاق، شان بین در 3 ازدواج بعدیش ترجیح داد بازیگران سینما را امتحان کند و به ترتیب با ملانی هیل، ابیگِیل کاتِندِن و جئورجینا ساتکلیف ازدواج کرد.
ستاره سریال بازی تاج وتخت پس از 4 طلاق و در پنجمین ازدواج با اشلی مور ازدواج کرد. بر اساسِ شنیده‌ها ظاهرا شین و اشلی کاملا تصادفی با هم آشنا شده و تصمیم به ازدواج گرفتند.
کِیت وینسلِت با 3 ازدواج

پیام آذری


اگر بخواهیم بر اساس دو انتخاب اولِ این بازیگر قضاوت کنیم انگار کیت وینسلت حسابی به کارگردان‌ها علاقمند است. او در دو تلاشِ اولش با دو کارگردان به نام‌های جیم تریپلِتون وسم مندِس ازدواج کرد.
کیت وینسلت البته پس از این دو ازدواج سراغِ یک تاجر مشهورِ بریتانیایی رفت و ادوارد اسمیت را به عنوان سومین شوهرش برگزید. جالب است بدانید از سال 2012 تا به امروز کیت وینسلت سه بار ازدواج کرده و ثمره این سه ازدواج برای او سه فرزند بوده است یعنی هر ازدواج یک فرزند.
شان پِن با 3 ازدواج

پیام آذری


این ستاره مشهور و البته یاغیِ هالیوود تابحال سه بار ازدواج کرده است و در این سه ازدواج او دوبار شانسش را با بازیگران سینما امتحان کرد و یک بار هم سراغ یک موزیسین و خواننده مشهور و البته بسیار پر حاشیه رفت. شان در اولین زندگی مشترکش با مدونا ازدواج کرد و پس از آن هم شانسش را با دو بازیگر به نام‌های رابین رایت و لیلا جئورج امتحان کرد.
بسیاری از ما وقتی به همسر شان پن فکر می‌کنیم احتمالا یاد شارلیز ترون می‌افتیم اما این دو بازیگر هیچ‌وقت با هم ازدواج نکرده‌اند. شارلیز ترون یک بار در یک مصاحبه گفت که حتی به ازدواج با شان پن فکر هم نکرده است.
درو بریمور با 3 ازدواج

پیام آذری


این ستاره مشهور و پرحاشیه هالیوودی وقتی که 19 سال داشت برای اولین بار ازدواج را امتحان کرد که البته اصلا پایان خوشی نداشت. درو بریمر تنها 2 ماه پس از جشنِ عروسی درخواست طلاق داد و در دومین تلاش شانسش را با تام گرین امتحان کرد. این ازدواج هم خیلی زود به طلاق ختم شد هرچند که در مقایسه با ازدواج اول بیشتر و در حدود یک سال دوام آورد.
ستاره فیلم Charlie’s Angels یک مشاور خرید و فروشِ آثار هنری را به عنوان سومین همسرش برگزید و زندگی مشترک آن‌ها از سال 2012 تا سال 2016 طول کشید. نتیجه این زندگی مشترک 4 ساله بین درو بریمور و ویل کاپِلمن، دو دختر بوده است.
تام کروز با 3 ازدواج

پیام آذری


ستاره نام آشنای سری فیلم‌های ماموریت غیر ممکن تابحال سه بار و با سه بازیگر ازدواج کرده است. تام کروز به ترتیب با میمی راجِرز، نیکول کیدمن و کِیتی هولمز ازدواج کرده است و هیچ کدام از این ازدواج‌های سرانجامی جز طلاق نداشته است.
تام کروز از سال 2012 و آخرین طلاقش در لیست مشهورترین مجردهای هالیوود قرار دارد و هنوز هم خبری درباره ازدواج چهارم به گوش نمی‌رسد.
گری اولدمن با 5 ازدواج

پیام آذری


اولین ازدواج آقای بازیگر با یکی از همکارانش به نام لسلی منویل بود. ازدواجی که دو سال دوام آورد و ثمره آن تولد یک فرزند بود.
دومین همسرِ گری اولدمن شاید از بقیه معروف‌تر بود. او در سال 1990 با اِما ترومن ازدواج کرد و تنها دو سال بعد و در سال 1992 کار آن‌ها به طلاق ختم شد. ازدواج سوم اولدمن با یک مدل به نام دنیا فیورنتینو و ازدواج چهارمش با یک خواننده به نام الکسندرا ادِنبرو بود.
گری اولدمن البته مانند بقیه ستاره‌های هالییود قصدی برای خط کشیدن دور زندگی مشترک و ازدواج نداشت و در سال 2017 و در پنجمین گام با یک نویسنده به نام جیزِل اشمیت ازدواج کرد.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/483112/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پرده برداری از گنج‌های ایران: سرنوشت افسانه‌ای ثروت‌های باستانی

کمبوجیه دوم و نقش او در امپراتوری هخامنشی

آریایی‌ها چه کسانی بودند؟/ نگاهی عمیق به مهاجرت آریایی‌ها به فلات ایران

سفر به عمق تاریخ: کاوش در زندگی و فرهنگ انسان‌های عصر سنگ

هیولاهایی که تهرانی های قدیم آنها را باور داشتند!!

علت خلع محمدعلی شاه قاجار از سلطنت + تصاویری از جوانی او

عجایب بارگاه خسرو پرویز !

دختران ایران باستان چگونه همسرانتخاب می‌کردند؟!

تصاویر کمتر دیده‌شده از جنگ ویتنام

زندگی رزم‌آرا از تولد تا ترور!

سروش و جشن سروشگان

10 خانواده قدرتمند در طول تاریخ (+عکس)

پوشیدن چادر در این دانشگاه ممنوع شد!!

دندانساز اتابک و دندانپزشک احمدشاه

بازگشت امام خمینی به میهن و آغاز دهه فجر

وضعیت اجتماعی زن در ایران باستان

اولین سفر ناصرالدین شاه به اروپا

تصویر کلید خانه خدا را دیده اید؟

سخنان امام خمینی (ره) در مورد پیروزی انقلاب اسلامی

بیوگرافی هیفا وهبی + تصاویر هیفا وهبی

بیوگرافی و عکس های محسن ابراهیم زاده

اشعار روز عرفه (3)

اولین خیابان‌های تهران کی ساخته شدند؟

بیوگرافی علی اصحابی

اشعار روز عاشورا

بیوگرافی کاوه آفاق خواننده راک به زبان فارسی و انگلیسی

هنر و صنایع دستی ایران (نخ ریسی)

اشعار ویژه محرم (4)

اشعار رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) -3

آشنایی با آواز افشاری

گلیم بافی در ایران

تیزر تبلیغاتی و عکاسی صنعتی

بیوگرافی علی جلالی + عکس

آموزش آنلاین موسیقی در آی نواز

طرح فرش سرمه ای و طوسی در طراحی دکوراسیون جدید

آشنایی با ساز جنبش: صدایی از گذشته تا امروز

آشنایی با جذابیت و اصول سریال‌های صابونی

گنجینه‌ای از اصطلاحات سینمایی: کلید باز کردن دروازه‌های هنر سینما

کمدی بزن بکوب: هنر اسلپ استیک در تئاتر و سینما

ساز آرخو: آوای تاریخ و فرهنگ چین

جلوه‌های ویژه در صنعت فیلمسازی به چه معناست؟

ساز بیوا : راوی قصه های سرزمین آفتاب

خرید فرش ماشینی 700 شانه کاشان

خرید فرش کرم کاشان از قالی کاشان

گذشته تاریخی هنر قالیبافی ایران در عهد مفرغ

نکات مهم برای انتخاب صحیح ابعاد و سایز فرش ماشینی کاشان

فرش دستباف طرح ماهی: زیبایی هنر دستبافت ایران

ویژگی‌ها و اسرار بافت فرش روستایی

بررسی انواع فرش بر اساس شیوه‌های بافت

هنر سوخت روی چرم: از داغ‌گذاری تا زیباسازی