بررسی روند ارائه خدمات درفرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه
اجتماعي
بزرگنمايي:
پیام آذری -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در اجرای طرح عیدانه کارشناسان و مدیر کل استاندارد آذربایجانغربی از فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه بازدید کردند و کنترل کیفی خدماتی این فرودگاه مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.
مدیرکل استاندارد آذربایجانغربی گفت : مسیرهای ورودی فرودگاه، فضای ورودی ترمینال از لحاظ مسیر تردد افراد توانخواه و فاصله استاندارد بین جلوخان و ورودی ترمینال، امکانات پارکینگ، سالن عمومی، سالن ترانزیت و امکانات فرودگاه از جمله استقرار اورژانس پزشکی، تجهیزات لازم در اورژانس , کافی شاپ و اتاق مخصوص مادران و نوزادان مورد ارزیابی کارشناسان قرار گرفت تا بهترین خدمات در اختیار مسافران نوروزی قرار گیرد.
موسی پور افزود: در طرح عیدانه به منظور ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی، بر کالاها، خدمات، هتل ها، مراکز تفریحی و خدماتی، فرودگاهها وپایانههای اتوبوس رانی برون شهری، فروشگاههای زنجیره ای، مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، خدمات قالیشویی، مراکز فروش شیرینی و آجیل نظارت دقیق و مستمر انجام میشود.
-
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴:۲۸
-
۱۲ بازديد
-

-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/668173/