رسیدگی به بیش از 6 هزار شکایت در اداره تعاون و رفاه اردبیل
اجتماعي
بزرگنمايي:
پیام آذری - بهروز رحیمزاده در گفتوگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه رسیدگی به شکایات واصله از وظایف و رسالتهای ذاتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل است، اظهار کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در راستای انجام وظایف و تکالیف ذاتی و به منظور نظارت بر عملکرد واحدهای کارگاهی از حیث انطباق با مجموعه قوانین و مقررات مرتبط اقدام به بازرسی از کارگاههای مشمول قانون کار میکند.
وی با تاکید ابلاغ مکتوب و اجرای کامل بازررسیهای لازم در راستای موارد غیر منطبق با قوانین و مقررات به کارفرما افزود: از طریق ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستانهای تابعه، آخرین وضعیت واحدهای کارگاهی احصا شده، در صورت وجود مشکل اقدامات لازم انجام میشود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل به رسیدگی و صدور رأی مقتضی برای 6 هزار و 700 شکایت در مراجع حل اختلاف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان طی سال گذشته، ادامه داد: به پروندههای شاکیان از طریق سامانه جامع روابط کار رسیدگی شده است.
رحیمزاده بیان کرد: از نظر مدت زمان رسیدگی که یکی از شاخصهای ارزیابی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در جایگاه و رتبه سوم کشوری قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای صیانت از نیروی انسانی فرصتهای شغلی و حفظ و پایداری مشاغل در تلاش است تمامی وظایف و مأموریتهای خود را به طور کامل انجام داده و زمینه رشد و شکوفایی استان را فراهم کند.
کد خبر 6118411
-
شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲:۲۹
-
۱۶ بازديد
-
-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/685620/