پیام آذری

آخرين مطالب

هتل اکونومی در تبریز اجتماعي

هتل اکونومی در تبریز
  بزرگنمايي:

پیام آذری - اکونومی به معنی اقتصادی است. شما برای اینکه بتوانید اتاق اکونومی یا اقتصادی را در شهر تبریز برای خود رزرو کنید. باید آشنایی کافی با این هتل‌های خوش قیمت داشته باشید. از سوی دیگر توصیه می‌کنیم هوشمندانه انتخاب کنید تا در کنار اقامتی ارزان خدمات باکیفیت هم در پیش روی شما قرار داده شود. برای این منظور رزرو هتل کندوان تبریز که معروف‌ترین هتل در تبریز است و هتل دریا تبریز که مقرون‌به‌صرفه ترین قیمت‌ها را در پیش روی شما قرار می‌دهد را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
برای آشنایی بیشتر با این هتل‌های محبوب کافی است در ادامه با ما باشید.
هتل اکونومی به چه هتلی گفته می‌شود؟ نوعی از هتل است که اتاق‌هایی باقیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد. این هتل‌ها معمولاً امکانات رفاهی پایه و اساسی را برای اقامت کوتاه‌مدت به مسافران با بودجه محدود ارائه می‌کنند. هتل‌های اکونومی معمولاً کوچک‌تر از اتاق‌های هتل‌های دیگر هستند. خدمات و امکانات رفاهی کمتری مانند استخر، سالن بدن‌سازی یا خدمات نگهداری از کودکان را ارائه دهند. ممکن است در مرکز شهر یا نزدیک به جاذبه‌های توریستی واقع نشده باشند. برخی از هتل‌های اکونومی در مکان‌های مناسبی واقع‌شده‌اند، حتی اگر در مرکز شهر نباشند. معمولاً خلوت‌تر از هتل‌های بزرگ‌تر هستند و ممکن است فضای آرام‌تری را ارائه دهند.
هتل اکونومی در تبریز برای افرادی که می‌خواهند با هزینه کمتری در یک هتل اقامتی چندروزه و راحت داشته باشند مناسب است. هتل اکونومی بهترین گزینه انتخابی محسوب می‌شود که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم. رزرو هتل کندوان تبریز یکی از هتل‌های لوکس تبریز است که قدری از آن‌هم با شما خواهیم گفت با ما باشید.
هتل دریا اکونومی هتل دریا تبریز یک هتل 3 ستاره در شهر تبریز است. این هتل دارای 104 اتاق است که شامل اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته و سه تخته هستند. برای شما به‌عنوان یک هتل اکونومی در شهر تبریز رتبه‌بندی می‌شود اما خدمات قابل قبولی با این اقامت برای شما مهیا می‌شود که برخی از آن‌ها را با شما در میان می‌گذاریم. هتل دریا در خیابان ولیعصر، تقاطع خیابان جمهوری واقع‌شده است.

پیام آذری

خدمات رفاهی هتل تبریز دریا این هتل رتبه 4 از 5 را از سوی گردشگران به خود اختصاص داده است. از همین رو می‌توانیم بگویم یکی از برگزیده‌ترین هتل‌های شهر باقیمت مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. برای شما در هتل دریا تبریز برخی از امکانات رفاهی مانند پارکینگ، آسانسور، لابی پذیرش 24 ساعته، مینی بار (با هزینه)، کافی‌شاپ، سالن صبحانه، چای‌ساز، سونا، استخر، جکوزی، ماساژ، تاکسی‌سرویس، لاندری و تلفن (داخلی) مهیا شده است. رستوران هتل دریا نیز در خدمت شماست و می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را در آن میل کنید. صبحانه هتل رایگان است اما برای ناهار و شام می‌توانید از رستوران هتل استفاده کنید.
هزینه اقامت در هتل دریا اکونومی اتاق یک‌تخته (اقامت با صبحانه) برای یک نفر با یک‌تخت سینگل 920000 هزار تومان اتاق دوتخته دبل (اقامت با صبحانه) برای دو نفر با یک‌تخت دبل 1380000 هزار تومان اتاق دوتخته توئین (اقامت با صبحانه) برای دو نفر با دو تخت سینگل 1368000 هزار تومان اتاق دوتخته Vip(اقامت با صبحانه) برای دو نفر با یک‌تخت دبل 1890000 هزار تومان اتاق سه تخته VIP(اقامت با صبحانه) برای سه نفر با یک‌تخت دبل و یک‌تخت سینگل 2270000 هزار تومان اتاق چهار تخته کانکت برای خانواده (اقامت با صبحانه) برای چهار نفر با دو تخت سینگل و یک‌تخت دبل 2645000 هزار تومان هتل کندوان تبریز لوکس حال که با یک هتل خوش قیمت در تبریز آشنا شدید دور از لطف نیست که با یک هتل منحصربه‌فرد با طراحی بسیاری خاص هم در شهر تبریز آشنا شوید. این هتل را بانام هتل بین‌المللی هم می‌شناسند. رزرو هتل کندوان تبریز که در کندوان در تبریز واقع‌شده است با قیمتی بیشتر از هتل دریا پیش بینی می شود. این هتل در دل صخره‌های ساخته‌شده و به همین دلیل، معماری منحصربه‌فردی دارد. هتل کندوان درواقع یک مجموعه صخره‌ای منحصربه‌فرد است که به‌عنوان هتل بین‌المللی صخره‌ای لاله کندوان نیز شناخته می‌شود. این هتل در روستای کندوان واقع‌شده که خانه‌های صخره‌ای‌اش مشهور هستند.. هتل لاله از نخستین هتل‌ بوتیک‌های ایران است که در 60 کیلومتری شهر تبریز واقع‌شده است. اقامت در یک منطقه خوش آب‌وهوا و تجربه یک زندگی غارنشینی از مزیت‌های بارز اقامت در این هتل محسوب می‌شود.
هزینه اقامت در هتل کندوان اتاق دوتخته توئین برای دو نفر با دو تخت سینگل 2700000 هزار تومان سوئیت رویال دوخوابه چهارنفره با جکوزی برای 4 نفر 5060000 هزار تومان سوئیت امپریال دوخوابه پنج‌نفره 5600000 هزار تومان اتاق دوتخته دبل 2300000 هزار تومان اتاق دوتخته دبل با جکوزی 3440000 هزار تومان سوئیت چهارنفره با جکوزی 4500000 هزار تومان کلام آخر در مورد سفر به تبریز شما با سفر به تبریز می‌توانید هتل‌های ریزودرشت بسیاری را با هزینه‌های متفاوت به‌منظور یک اقامت به‌یادماندنی در پیش روی خود داشته باشید. از یک‌سو می‌توانید در هتل‌های آکونومی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود حاضر شوید از سمت دیگر هتل‌های بین‌المللی در این شهر برای اقامت شما مهیا شده است. همه‌چیز به بودجه شما و سلیقه‌تان در طول این سفر گردشگری مربوط می‌شود. توصیه می‌کنیم اگر هدفتان گردشگری در تبریز است به هتل‌های آکونومی سری بزنید تا در هزینه‌های مصرفی شما صرفه‌جویی حاصل شود و شرایط برای یک گردشگری متفاوت در پیش روی شما مهیا شود.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/685851/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گیوی: گرایی ناراحت شکست برادرش بود

صدور کیفرخواست 6 متهم پرونده قاچاق میلیونی ارز در پیرانشهر

یک کیلومتر از لوله‌های انتقال آب به اراضی دیم در حوزه نازلوچای قطع و جمع آوری شد

مشارکت حداکثری مهمترین اولویت انتخابات در نظام مردم سالاری دینی

اقامه نماز عید سعید قربان در پلدشت

خرید تضمینی جو از کشاورزان بوکانی آغاز شد

توزیع 3000 بسته گوشت قربانی در مراغه

عکسی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب در دوران ریاست

عیادت امام خامنه‌ای از آیت الله مکارم شیرازی

عیادت آیت الله خامنه ای از آیت‌الله مکارم شیرازی

لحظاتی از گفتگوی رهبر معظم انقلاب با حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در جریان عیادت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از ایشان در بیمارستان

مفقود شدن جوان گردشگر ارومیه ای در رودخانه مرزی ارس

همکاری و مشارکت صنایع در گذر موفق از پیک بار تابستان امری ضروری است

آذربایجان‌شرقی ظرفیت سرمایه‌گذاری در ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی دارد

افتتاح 2 طرح کشاورزی در اسکو

اتمام اجرای طرح انتقال گاز اردبیل- چلوند با 30 کیلومتر لوله گذاری در حوزه استان

معرفی برترین‌های مسابقات شنای بسیج اردبیل

عید اضحی بریدن از علقه‌های دنیوی است

صدور بیش از 3 میلیارد ریال احکام جایگزین حبس در بوکان

«سیب‌زمینی» کشاورز را زمین می‌زند

توزیع سه هزار بسته گوشت قربانی در مراغه

افتتاح 2 طرح کشاورزی در شهرستان اسکو

عکسی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب در دوران ریاست جمهوری شان

صنایع دستی آذربایجان‌غربی نیاز به معرفی دارد

نباید به حضور در انتخابات بی تفاوت بود

نیروهای هلال‌احمر 8 استان کشور به حالت آماده‌باش درآمدند

آماده‌باش هلال‌احمر برای رگبار باران و باد شدید در 8 استان

اجرای رزمایش توزیع 10 هزار بسته گوشت قربانی توسط کمیته امداد آذربایجان‌شرقی

آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود

از عید قربان تا عید غدیر چه کتاب هایی از شهید مطهری مطالعه کنیم؟ + کد تخفیف 30 درصدی و ارسال رایگان

ارز مشکل‌گشا؛ مداخله ارزی در چه شرایطی به پیشرفت اقتصادی کمک می‌کند؟

هواشناسی اردبیل هشدار نارنجی صادر کرد

برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در اردبیل و شهرهای استان

اقامه نماز باشکوه عید سعید قربان در شهیدگاه اردبیل

ببینید | بدشانسی عجیب راننده ارومیه‌ای؛ وقتی امداد خودرو هم کارش به یدک‌کش کشید!

برنامه‌های امروز رادیو ارومیه 28 خرداد

90 درصد محکومان زندان بوکان به مرخصی رفتند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: عدم مشارکت در انتخابات ترک بیعت با ولی فقیه و جانشین امام غایب (عج) است؛ امری که قبلاً در عاشورا، موجب حسرت و خسران کسانی شد که امام معصوم و ولی زمان خود را رها کرده بودند

مطالعه دوباره طرح بزرگراه تبریز_ اهر_ هوراند_ باکو

پیشرفت 97 درصدی تملک مسیرگشایی 45 متری انقلاب تبریز

30 درصد اعضای کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی نوجوان هستند

جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی 28 خرداد

22 پایگاه و قربانگاه در کمیته امداد آذربایجان‌غربی آماده دریافت نذر‌های خیّران است

دستگیری عوامل ایجاد انشعاب غیرقانونی از لوله انتقال نفت

شرکت در انتخابات وظیفه اساسی همه است

9 طرح اشتغال‌زا در کارگروه زیربنایی آذربایجان‌غربی به تصویب رسید

شرکت در انتخابات یک ارزش است

تو هم اینطوری از اسفنج آرایشی استفاده می کردی؟!

قاتلان 37 هزار مسلمان فلسطین باید عقوبت شوند

30 هزار تن گندم در شهرستان پارس‌آباد خریداری شده است