شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۴

اقتصادی

برگزاری دوره آموزشی «تحلیل رفتار متقابل» ویژه مدیران میانی در بیمه دی

برگزاری دوره آموزشی «تحلیل رفتار متقابل» ویژه مدیران میانی در بیمه دی
پیام آذری - شرکت بیمه دی با هدف ارتقای مهارت‌های مدیریتی و توسعه سرمایه انسانی، دوره آموزشی «تحلیل رفتار متقابل» را برای مدیران میانی و رؤسای ادارات ستادی برگزار کرد. به ...
  بزرگنمايي:

پیام آذری - شرکت بیمه دی با هدف ارتقای مهارت‌های مدیریتی و توسعه سرمایه انسانی، دوره آموزشی «تحلیل رفتار متقابل» را برای مدیران میانی و رؤسای ادارات ستادی برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دی، این دوره آموزشی روز پنجشنبه 27 شهریورماه به همت مدیریت یادگیری و توسعه استعداد این شرکت برگزار شد. در این دوره، شرکت‌کنندگان با مباحث کلیدی همچون مدیریت استرس و تاب‌آوری، اصول و فنون مذاکره با تأکید بر تکنیک‌های متقاعدسازی و نفوذ، تفکر تحلیلی و حل مسئله، مدل‌های تصمیم‌گیری، گزارش‌نویسی مدیریتی و تحلیل داده آشنا شدند.
بهادر کاظمی، معاون منابع انسانی و پشتیبانی بیمه دی، در جمع شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی «تحلیل رفتار متقابل» تأکید کرد: رشد و پویایی هر سازمان در گرو ارتقای مستمر توانمندی‌های سرمایه انسانی است و مدیران میانی در این مسیر نقشی کلیدی و اثرگذار ایفا می‌کنند.
وی افزود: جانشین‌پروری و ارتقای سطح دانش و مهارت مدیران میانی، از ارکان مهم توسعه پایدار سازمان‌هاست و برگزاری چنین دوره‌هایی با هدف آماده‌سازی مدیران برای مسئولیت‌های آتی برنامه‌ریزی شده است.


نظرات شما