پیام آذری - مونیکا لوینسکی، بیش از 25 سال پس از رسوایی رابطهاش با بیل کلینتون، توانسته تصویر عمومی خود را به طور موفقیتآمیز بازسازی کند.
او در 3 آوریل 2025 در افتتاحیه نمایش «شب خوش» در برادوی نیویورک با پیراهن بلند مشکی حضور یافت و توجه رسانهها را جلب کرد.
دو روز بعد، در دهمین دوره جوایز هالیوود آواردز در لسآنجلس دیده شد و در کنار سلبریتیهایی مانند ماریا کری حضور داشت.
لوینسکی در سال 2024 پادکست خود را راهاندازی کرد و به عنوان چهره تبلیغاتی برند کالیفرنیایی معرفی شد، جایی که با لباسهای مدرن و الهامبخش ظاهر شد و زنان را به استقلال و مشارکت سیاسی، بهویژه رأی دادن، تشویق کرد.