روابط عمومی کاردان موتور پیشران یک سازمان است
گفتگو
بزرگنمايي:
پیام آذری - اردبیل-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: روابط عمومی اساس توسعه و لازمه موفقیت در ارتباطات و موتور پیشران یک سازمان است.
حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تبریک 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات به نقش بیبدیل روابط عمومی در ارتقای بصیرت در جامعه اشاره و اظهار کرد: فعالان عرصه روابط عمومی با تعهد و پشتکار خود، نور امید و آگاهی را در دلها روشن نگه میدارند.
وی نقش آموزش و به روزآمدی مدیران و کارشناسان روابط عمومی در ارتباطات مؤثر درون سازمانی و برون سازمانی را یادآور شد و بیان کرد: روابط عمومی حرفهای باید با آموزش مستمربه عنوان کلید توسعه، نیروهایی به روز و کارآمد در ادارات و مجموعهها باشد.
حجت الاسلام جعفرزاده تاکید کرد: اگر بخواهیم با عملکرد روابط عمومی بر مخاطبان اثرگذار باشیم، باید با دانش روابط عمومی، تکنیکهای ارتباط با رسانهها، روابط عمومی الکترونیک و مخاطب شناسی آشنا باشیم.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با اشاره به گسترش فعالیت شبکههای اجتماعی در جهان و نقش آنان در شکل گیری افکار عمومی و ورود روابط عمومیها به این عرصه تصریح کرد: شبکههای اجتماعی یا به عبارتی 《شکل گیری افکارعمومی با یک کلیک》عامل مهم در سهولت گسترش ارتباط مؤثر ادارات با مردم در شبکههای اجتماعی بوده و روابط عمومیها باید از شبکههای اجتماعی متناسب با برنامههای خود بهره برداری کنند.
حجتالاسلام جعفرزاده ادامه داد: روابط عمومی تبلیغات اسلامی مسئولیت مهمی در پیشبرد اهداف متعالی این اداره کل داشته و با فعالیت شایسته در حوزه ارتباطات، تبیین اهداف سازمانی و تعامل با خبرگزاریها در بین استانهای برتر کشور قرار دارد.
-
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۰۸:۴۰:۱۵
-
۵ بازديد
-
خبرگزاری مهر - اردبیل
-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/825302/