اقتصاد تهران گزارش می دهد/ دیدار؛ سوپراپلیکیشن تحول آفرین صنعت بیمه
اقتصادی
بزرگنمايي:
پیام آذری - مقوله تحول دیجیتال یکی از ضروریات اجتناب ناپذیر در مسائل اقتصادی به ویژه در حوزه ارائه خدمات بیمهای به بیمهگزاران محسوب میشود. ارائه خدمات نوین بیمهای به گونهای است که هر شرکت بیمه اگر مختصات و اقتضائات این امر را به طور کامل در نظر بگیرد خواهد توانست به سرمنزل مقصود با سرعت بسیار زیادی دست پیدا کند.
به گزارش اقتصادتهران ، بیمه دی همواره در مسیر تحول دیجیتال حرکت کرده و معرفی اپلیکیشن دیدار که یک پلتفرم جامع خدمات دیجیتال است برای نمایندگان و بیمه گزاران شرکت معرفی و اجرا گردیده به طوری که سعی شده تا انواع خدمات بیمهای در قالب این برنامه پیاده سازی شود.
اپلیکیشن دیدار در سال 1402 برای نخستین بار رونمایی شد و هدفش این بود که صدور بیمه نامه و خسارت از طریق این اپلیکیشن برای بیمه گزاران و نمایندگان با سهولت هرچه بیشتر اجرایی شود. از همین رو سعی شد تا صدرو آنی بیمهنامه در دستور کار قرار گیرد یعنی تنها بحث سفارش گیری مطرح نبود.
در حال حاضر اعلام آنلاین خسارت برای رشتههای درمان، آتش سوزی، مسئولیت، زندگی و خودرو نهایی شده است و در سال جاری مسیر دیدار به سمت سوپر اپلیکیشن شدن هدایت میشود.
این در حالی است که در حوزه خدمات خودرویی و خدمات درمان و سلامت نیز مقرر گردیده تا اقداماتی نظیر امدادخودروی رایگان برای دارندگان بیمه بدنه دی و نیز خلافی خودرو، استعلام نمره گواهینامه و عوارض آزادراهی نیز پیاده سازی شود تا کاربر به مجموعهای از خدمات متنوع خودرویی دست پیدا کند.
در حوزه سلامت نیز قابلیتهایی نظیر پزشکی آنلاین و نیز ارتباط با پلتفرمهایی که خدمات درمانی ارائه میکنند برقرار گریده و این در حالی است که در کنار آن خدمات جانبی نظیر استعلام قبوض مختلف نیز از طریق این سوپراپلیکیشن پیاده سازی شده است که کاربر به راحتی از طریق گوشی تلفن همراه خود قادر است تمامی نیازهای بیمهای و حتی غیر بیمهای نظیر آنچه تشریح شد را برطرف نماید.
در همین رابطه، علی اکبر گلشنی مدیر تحول دیجیتال بیمه دی، در حاشیه برگزای هفدهمین نمایشگاه صنعت مالی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادتهران به مزایای این سوپراپلیکیشن اشاره و تصریح کرد که حتی سوپراپلیکیشن دیدار به عنوان یک بازوی اجرایی دیجیتال برای نمایندگان شرکت بیمه دی محسوب میشود و نمایندگان نه تنها دغدغهای بابت ارائه خدمات از طریق این اپلیکیشن ندارند بلکه با استقبال آنان نیز مواجه شده است به طوری که مشتری هنگام خرید بیمه نامه میتواند نسبت به ارائه کد معرف نماینده مورد نظر خود اقدام نماید که در صورت چنین امری کل کارمزد بیمهنامه به نماینده مورد نظر پرداخت خواهد شد و در واقع شرکت مبلغی از نماینده دریافت نخواهد کرد. علاوه بر آن نماینده میتواند از طریق لینک بازاریابی خودش شرایطی فراهم کند که معرف اپلیکیشن دیدار هر مشتری صرفا خودش باشد که در صورت تحقق چنین امری حقالزحمه نماینده شرکت نیز تا همیشه محفوظ خواهد ماند.
به گفته گلشنی در حال حاضر نحوه دریافت خسارت از شرکتهای بیمه و حوادث ساختگی و سواستفاده از بیمهنامه بدنه یکی از دغدغههای شرکتهای بیمه به شمار میرود که از طریق این سوپر اپلیکیشن، مواردی که منجر به استفاده نادرست از بیمه نامه برای دریافت خسارت میشود به طور کامل رفع خواهد شد و به بیان دیگر سامانه به قدری هوشمند است که هرگونه کلاهبرداری به طور مثال در مورد بیمهنامه بدنه و یا سایر موارد از بین خواهد رفت.
توسعه سوپراپلیکیشن دیدار در حالی مورد توجه و استقبال اهالی صنعت بیمه قرار گرفته که رشد فروش، توسعه زیرساختها، ارائه خدمات نوین پس از فروش و اجرای طرحهای اشتغالزا به عنوان محورهای راهبردی شرکت بیمه دی در سال 1404 مدنظر قرار گرفته است.
با توجه به آن که تحول دیجیتال در شرکت بیمه دی به عنوان اصلی ترین شعار این شرکت در سال 1404 مطرح شده است، به نظر میرسد این شرکت حرفهای بسیاری برای گفتن داشته باشد.
از سوی دیگر تعداد کاربران فعال اپلیکیشن دیدار از مرز 720 هزار نفر عبور کرده است که این میزان نشان از استقبال گسترده و موفقیتآمیز بودن سیاست دیجیتالسازی در بیمه دی دارد.
لازم به ذکر است در راستای ارج نهادن به انتخاب مشتریان و بیمه گزاران شرکت بیمه دی، جشنواره از عید قربان تا عید غدیر در حال برگزاری است به طوری که شرکتکنندگان با نصب اپلیکیشن دیدار و خرید بیمهنامه میتوانند در قرعهکشی جوایز نفیس شرکت کنند.
لینک خبر
-
يکشنبه ۸ تير ۱۴۰۴ - ۰۸:۱۸:۱۱
-
۶ بازديد
-

-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/832309/