پیام آذری - در نخستین نشست قطبی کمیسیونهای تخصصی دوازدهمین دوره مجلس دانشآموزی کشور که با حضور نمایندگان منتخب استانهای شمالغرب در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد، جمعی از اعضای مجلس دانشآموزی با طرح مسائل کلیدی و ارائه پیشنهادهای راهبردی، دغدغههای خود را در حوزه تعلیم و تربیت مطرح کردند.
در نخستین نشست قطبی کمیسیونهای تخصصی دوازدهمین دوره مجلس دانشآموزی کشور که با حضور نمایندگان منتخب استانهای شمالغرب در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد، جمعی از اعضای مجلس دانشآموزی با طرح مسائل کلیدی و ارائه پیشنهادهای راهبردی، دغدغههای خود را در حوزه تعلیم و تربیت مطرح کردند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، در این نشست که بعد از ظهر 7 آبان ماه در محل باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد نمایندگان منتخب استانهای شمالغرب کشور، نقدهای صریح، پیشنهادهای سازنده و دغدغههای دانش آموزان را طرح کردند.
امیرمحمد کرامت آذر، رئیس کمیسیون علمی، آموزشی و پرورشی مجلس دانشآموزی از استان آذربایجان غربی، با تاکید بر لزوم گسترش برنامههای پرورشی گفت: با توجه به تعدد برنامه های پرورشی پیشنهاد میکنیم تا حد امکان فعالیتها و برنامههای پرورشی یکسان سازی شود و برنامه ریزی دقیق ترس صورت گیرد.
مهدی پوراسکندر، نماینده جامعه دانشآموزان استثنایی، با اشاره به چالشهای جدی در این حوزه خواستار توجه بیشتر به آموزش و پرورش استثنایی و دانش آموزان با نیاز های ویژه شد.
حسام کریمی، عضو هیئت رئیسه مجلس دانشآموزی کشور از استان کرمانشاه، نیز در این نشست خواستار فعالسازی بیش از پیش کانونهای فرهنگی و پرورشی در مدارس شد و گفت: برای دیده شدن فعالیتهای مجلس دانشآموزی، باید پوشش خبری مدارس تقویت شود.